Ursus odsłonił w Niemczech nowy samochód. Produkcja w Lublinie [MAMY pierwsze ZDJĘCIA]

| Aktualizacja:

Ursus ELVI zadebiutował w czasie targów przemysłowych w Hanowerze. Ursus coraz mocniej angażuje się w auta na prąd. Polska spółka na targach przemysłowych w Hanowerze odsłoniła nowy samochód elektryczny o nazwie ELVI. A napęd do tego pojazdu stworzy spółka Hipolit Cegielski-Poznań.

wróć do artykułu
  • ~Nhl sta
    (2017-04-24 17:04)
    Nastepny model bedzie sie nazywal alimenciarz. Silnik na kradzione paliwo, wydech wprost do nosa, podwozie z bambusa a kierownica z masla.
  • ~laki
    (2017-04-24 17:05)
    i teraz wyposarzyc poczte polska w te auta i niech sie rozwija
  • ~inżynier
    (2017-04-24 18:01)
    Jeśli to ma być miejski pojazd z prędkością max 100 km/godz. to po co tak opływowa kabina?
  • ~e tam.,,,.,,,
    (2017-04-24 18:47)
    Ciekaw jak będzie cena baterii? Mam złe doświadczenia z akumulatorami. Wytrzymują rok lub dwa i lepiej już mieć samochód na paliwo spalinowe.
  • ~henryO
    (2017-04-24 18:53)
    Od 2018 roku Deutsche Post zacznie produkcje swoich samochodow dostawczych ( elektryki ) do przewozu poczty i dla DHL do przewozu paczek. Bedzie to pojazd nie zwiazany z zadnym koncernem samochodowym w niemczech..Elektroauto bedzie sie nazywac "Streetscooter" ,i jest w 100% identyczny jak polski Ursus..
  • ~ktos przycpal jak rysowal
    (2017-04-24 18:54)
    boze jaka maszkara - w miescie dziub musi być krótki po diabła taka landara strata powierzchni ładunkowej
  • ~citi ZEN
    (2017-04-24 18:54)
    osiągi są żałosne pewnie akumulatory ołowiowe
  • ~yogi
    (2017-04-24 20:05)
    Stworzony na siłę.
  • ~Skuba
    (2017-04-24 20:42)
    Jak mi ktoś powie, że tę konstrukcję przygotowano w ciągu 1,5 roku rządów PiS, to skieruję gościa na członka "podkomisji Macierewicza"!
  • ~jhj
    (2017-04-24 21:12)
    40 mln narod powinien miec wlasne samochody osobowe dostawcze i ciezarowe brawo pis
  • ~gugu
    (2017-04-24 21:51)
    stworzenie prototypu za pieniądze z dotacji to żaden problem. Zbudowanie fabryki i produkcja seryjna ma się do tego jak zapałka do lasu. No chyba że chce kupować wszystko za granicą i skręcać do kupy w Polsce jak to robi obecnie. Mimo tego życzę firmie wszystkiego najlepszego, widać że ktoś tam chce coś zrobić, pomimo tego że nie ma potrzebnych miliardów na inwestycje
  • ~*************
    (2017-04-24 21:53)
    jakoś nie chciałbym być na miejscu kuriera lub pocztowca i tak w ciągu dnia 100 razy wsiadać do tego pojazdu ,wydaje mi się że próg jest dość wysoko - ale gratuluję pomysłu i że coś się dzieje w naszym przemyśle.
  • ~ddd
    (2017-04-24 22:21)
    w niemczech od jakis dwoch miechow poczta rozwozi listy autami elektrycznymi maja kilka narazie
  • ~Kalder
    (2017-04-24 23:04)
    Ale ściema - akumulatory ładowane przez 15 minut, karoseria drukowana na 3d - no i w tej chwili nie wiedzą jaki napęd - układ silników zastosować a w przyszłym roku zaczną produkcję seryjną. KPINY
  • ~Konrad Wallenrod
    (2017-04-25 09:39)
    Bateria ,bateria skad wziasc pradu,kto wybuduje ekstra elektrownie ?.
  • ~hehe
    (2017-04-25 09:53)
    Hybryda skrzynki nas jabłka i bolidu.
  • ~znafca
    (2017-04-25 10:57)
    "Nowy samochód będzie miał minimalną ładowność 1100 kg. " ?????? Czyli mozna zaladowac np. 7 ton bo z 800 kg nie pojedzie ????
  • ~galazka
    (2017-04-25 10:58)
    Super bryka jak niegdyś nasz samochód ciężarowy ZUK albo jeszcze lepszy niegdyś Lublin, oba cuda techniki ostały w Polsce i były gwarancją zaopatrzenia i bezpieczeństwa a do tego jeszcze Warszawa albo Syrena to już było widać sukces techniki, czasami pokazywano Wołgę jako lepszy standard dla hierarchii partyjnej. Ten pokaz w Hanover to chyba jakiś żąrt albo chochlik drukarski no ale każdemu trzeba dać szansę nawet z siekierą na słońce.
  • ~Filip
    (2017-04-25 11:09)
    Piękny samochód z Lublina, tak trzymać.
  • ~Jan
    (2017-04-25 12:14)
    Pokazali coś czego w rzeczywistości nie ma a czego obecne koszta produkcji wynoszą tyle co wysłanie małego satelity w przestrzeń okołoziemską. Póki co to wydmuszka bez szans na produkcję. Ps. UPS, Amazon i Deutsche Post już dawno mają swoje więc znamion polotu ani innowacyjności Nie dostrzegam. Ps; ich jeżdżą i mają napędy

Może zainteresować Cię też: