Wideo jest reklamówką jaką wymyślili ludzie z brytyjskiego oddziału Mitsubishi. Ze względu na treść film nie może być emitowany w ciągu dnia. Angielska telewizja "puszcza" go dopiero po godzinie 21.00, kiedy wszystkie rezolutne maluchy już śpią…
>>>Więcej koni za mniejszą kasę…
Naszym zdaniem nie ma w niej nic złego. Dlatego drodzy rodzice oglądajcie dla własnego spokoju i bezpieczeństwa, bo nie znacie dnia ani godziny :)
W życiu każdego ojca wcześniej czy później pada pytanie - "Tato skąd się wziąłem?". Większość z nas nie ma gotowej odpowiedzi, a bajeczki o ptaszkach i pszczółkach, czy bocianie rezolutny malec na bank nie kupi… Panowie, film Mitsubishi ostrzega jak nie dać się zapędzić w kozi róg…
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Powiązane
Reklama
Reklama
Reklama