Przypominamy, że w 2008 roku Polska awansowała na dziewiąte miejsce w rankingu sprzedaży wszystkich 33 europejskich rynków Mitsubishi.

W pierwszym miesiącu 2009 roku z salonów Mitsubishi wyjechało 681 samochodów. To oznacza prawie 100 proc. więcej niż w styczniu 2008 roku.

Na szczycie tabeli króluje lancer - sprzedano 266 takich aut - 79 lancerów w wersji sedan (50 proc. lepiej niż w styczniu 2008), 175 lancerów sportback i 12 gorących lancerów evolution.

Po piętach lancera depcze SUV outlander - w styczniu na drugim miejscu. Na ten samochód skusiło się 240 Polaków - ponad 3-krotnie więcej niż rok wcześniej.

Wreszcie wystrzałowy colt w nowej odsłonie - mieszczuch w wersji 5-drzwiowej zdobył 2-krotnie więcej serc niż poprzednia generacja. Model 3d wybrało ponad 20 proc. więcej osób.