Pierwszy wyścig wygrał Alain Menu za kierownicą Chevroleta. Po kwalifikacjach Szwajcar w lotnym starcie miał pole position, jednak wbrew regulaminowi przed zmianą świateł wyprzedził go Yvan Muller (Seat). Sędziowie wszczęli dochodzenie - zanim podano jego wyniki, w leonie Mullera zepsuła się pompa paliwa i dla Francuza było już po zawodach.

Alain Menu odniósł piąte zwycięstwo w sezonie, z czego trzecie na ulicznym torze. Drugi dojechał Gabriele Tarquini za kierownicą leona TDI. Podium uzupełnił Robert Huff z Chevroleta.

Andy Priaulx przedarł się z 12. miejsca startowego na ósmą lokatę, dzięki temu - wg przepisów - do drugiego wyścigu stanął pierwszy. Anglik wykorzystał pozycję i od świateł startowych do mety nie oddał prowadzenia.

Tym samym Priaulx po raz trzeci z rzędu sięgnął po tytuł mistrza świata w wyścigach samochodów turystycznych. BMW obroniło mistrzostwo w kategorii producentów.

Drugi na podium stanął Nicola Larini, kierowca niebieskiego lacetti. Włoch po zaciętej walce z Thompsonem (trzecie miejsce) na 7. okrążeniu udowodnił, że chevrolet jest jednak szybszą wyścigówką niż alfa romeo.

Najlepsza "10" końcowej klasyfikacji generalnej WTCC:
1. Andy Priaulx (BMW) - 92 pkt.,
2. Yvan Muller (Seat) - 81 pkt.,
3. James Thompson (Alfa Romeo) - 79 pkt.,
4. Augusto Farfus (BMW) - 71 pkt.,
5. Nicola Larini (Chevrolet) - 71 pkt.,
6. Alain Menu (Chevrolet) - 69 pkt.
7. Jörg Müller (BMW) - 66 pkt.,
8. Gabriele Tarquini (Seat) - 62 pkt.,
9. Robert Huff (Chevrolet) - 57 pkt.,
10. Jordi Gene (Seat) - 55 pkt.

W klasyfikacji konstruktorów mistrzem jest BMW (255 pkt). Za bawarską marką stoi Seat (249 pkt). Trzeci na podium Chevrolet zdobył 218 pkt. Ostatnia w zestawieniu zakończyła sezon Alfa Romeo z dorobkiem 124 pkt.

Tak było na ulicach Makao - zapraszamy do galerii i na krótkie relacje wideo .

Sezon 2008 wyścigów FIA WTCC rozpocznie się 2 marca na brazylijskim torze Autodromo Internacional de Curitiba.