"Widok 3D terenu okazał się jedną z najchętniej używanych funkcji, mającą duży wpływ na bezpieczeństwo jazdy, dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić go również do modelu Z102" - powiedział Marek Krygier, menedżer marki Becker na Europę Wschodnią.
Traffic Assist Z102 to następca modelu Z98. Elegancko wykończony mimo niższej półki cenowej. W obudowie zamknięto ekran dotykowy 4,3 cala oraz jeden i tylko jeden czerwony przycisk Beckera, którym odpalasz sprzęt a potem obsługujesz menu (cofnięcie do wcześniejszego widoku).
>>>Zobacz Mercedesa wśród nawigacji
Jak twierdzi producent urządzenie wyróżnia się szybkością działania - zawdzięcza ją wyjątkowo czułemu odbiornikowi GPS SIRF III InstantFixII i oprogramowaniu, które równocześnie oblicza cztery różne trasy dojazdu (szybką, krótką, optymalną lub łatwą). Becker Traffic Assist Z102 już na starcie oblicza przewidywany czas jazdy, a następnie aktualizuje go na bieżąco.
Nowy model jest wyposażony w najświeższy atlas pełnych map 41 krajów Europy. Nie zabrakło w nich bazy specjalnych miejsc docelowych m. in. lotnisk, szpitali, warsztatów samochodowych i stadionów.
>>>Nawigacja szybka jak Schumacher
Istnieje również możliwość wyznaczenia trasy z pominięciem dróg nieutwardzonych, płatnych, autostrad, promów lub zawracania. Można także wybrać urządzenie z dodatkowo dołączoną najnowszą AutoMapą Polska XL, która zapewni informacje o przejazdach kolejowych, najniebezpieczniejszych miejscach oraz informacje dla kierowców ciężarówek.
Pod maską:
• Prędkość 400 MHz
• Pamięć wewnętrzna 2 GB z zainstalowanymi mapami 41 krajów Europy
• GPS SIRF III
• Wyświetlacz dotykowy ekran TFT 4.3 cala 16:9, 24-bitowa głębia koloru, 16,7 miliona kolorów
• Wymiary 125 mm x 82,5 mm x 17,6 mm (szerokość x wysokość x grubość)
• Ciężar 190 g
• Automatyczne wł./wył. urządzenia po starcie silnika lub jego wyłączeniu
Becker Traffic Assist Z102 kosztuje 949 zł, zaś wersja z AutoMapą to 1199 zł.