Konkurencja była bardzo silna, ale nie tak długo wyczekiwana. Właśnie fakt, że fabia pojawiła się w absolutnie nowej odsłonie, dał jej zwycięstwo i tytuł Internetowego Samochodu Roku 2007. Mała skoda była oglądana przez ponad 313 tysięcy internautów. Drugie i trzecie miejsce pod względem popularności przypadło odpowiednio hondzie civic i kii cee’d.

Reklama

Jak powstają rankingi mojeauto.pl? Kliknięcia w wybrany model zlicza system Internetowej Platformy Motoryzacyjnej mojeauto.pl. Każdy, kto właśnie tam szuka informacji o wymarzonych czterech kółkach, nieświadomie oddaje swój głos. Dlatego klasyfikacja portalu przedstawia prawdziwe zainteresowanie samochodami.

Internauci wybrali również najpopularniejszą markę samochodową 2007 roku. Zwycięzcą jest Toyota. Japońska firma okazała się lepsza od Opla i Volkswagena - kolejno drugie i trzecie miejsce.

Kategorię aut dostawczych wygrał samochód, któremu do typowego dostawczaka bardzo daleko - nissan navara dostał statuetkę Internetowego Samochodu Użytkowego Roku 2007. Do zwycięstwa przyczyniła się możliwość 100-procentowego odliczenia podatku VAT przy jego zakupie. Drugi na podium wyhamował mercedes sprinter, trzecia jest toyota hilux (pikap).

W rankingu na Internetowy Samochód Używany Roku 2007 wygrał volkswagen passat (zresztą kolejny raz z rzędu). Właśnie limuzyna z Wolfsburga była najchętniej oglądana w serwisie gepardauto.pl (partner mojeauto.pl w ofercie samochodów z drugiej ręki). Na drugim miejscu zaparkowało audi A4, trzecie auto to opel vectra.

Statuetki, dyplomy i tytuły wręczono na uroczystej gali. Dziennik.pl był jednym z patronów medialnych wydarzenia.