Japoński, niemiecki czy koreański? Zobacz, który SUV kupić, żeby nie żałować po 90 tys. km
1 Według analityków firmy Eurotax ford kuga z silnikiem Diesla (2.0 TDCi) zachowa 45 proc. pierwotnej ceny, po 3 latach i 30 tys. km rocznego przebiegu (razem 90 tys. km). Podczas kiedy średnia na polskim rynku to 48 proc.
foto by Mateusz Szymański
2 Według analityków firmy Eurotax kia sportage z silnikiem Diesla (do wyboru 1.7 CRDi i 2.0 CRDi) zachowa 47 proc. pierwotnej ceny, po 3 latach i 30 tys. km rocznego przebiegu. Podczas kiedy średnia na polskim rynku to 48 proc. Sytuacja może ulec zmianie i koreański producent wysunie się na prowadzenie, kiedy w Polsce zadebiutuje sportage nowej generacji.
KIA
3 Volkswagen tiguan - schodzący model ma bardzo silną pozycję na polskim rynku i cieszy się popularnością. W przyszłym roku zadebiutuje kolejna generacja tego auta. Dziś według analityków firmy Eurotax niemiecki SUV z silnikiem Diesla (2.0 TDI) zachowa 48 proc. pierwotnej ceny, po 3 latach i 30 tys. km rocznego przebiegu. To dobra inwestycja, biorąc pod uwagę fakt, że średnia na polskim rynku dla tego segmentu to także 48 proc.
Volkswagen / SAINTFOTO MIKOLAJ URBANSKI
4 EurotaxGlass przewiduje, że nowy hyundai tucson z silnikiem Diesla (do wyboru 1.7 CRDi i 2.0 CRDi) zachowa 49 proc. swojej pierwotnej ceny po 3 latach i 30 tys. km rocznego przebiegu, co jest wynikiem lepszym o 8 proc. w porównaniu do ix35, którego zastąpił nad Wisłą. Biorąc pod uwagę fakt, że średnia na polskim rynku dla tego segmentu to 48 proc. można uznać, że w poszukiwaniu SUV-a warto zajrzeć do salonu koreańskiego producenta.
Hyundai
5 Według analityków firmy Eurotax toyota RAV4 z silnikiem Diesla zachowa 50 proc. pierwotnej ceny, po 3 latach i 30 tys. km rocznego przebiegu. Podczas kiedy średnia na polskim rynku to 48 proc.
Toyota
6 Najpopularniejszy SUV/crossover na polskim rynku, czyli nissan qashqai w opinii analityków EurotaxGlass zachowa 51 proc. swojej pierwotnej ceny po 3 latach i 30 tys. km rocznego przebiegu. To oznacza, że model japońskiej marki najmocniej trzyma cenę (średnia na polskim rynku dla tego segmentu to 48 proc.). Jako auto używane będzie drogi na tle rywali - dla obecnych właścicieli qashqaia to dobra wiadomość.
Newspix
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję