Kia XCeed, Stinger, Ceed czy Sportage, a może Rio w garażu bez wychodzenia z domu? Koreańska marka w obliczu koronawirusa w Polsce zdecydowała się uruchomić wirtualną platformę, której zasadniczą funkcją jest wideorozmowa z doradcą.

Reklama

– Kia umożliwia zakup auta bez wychodzenia z domu i z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa. Nabywcy nowych samochodów marki Kia mogą odbyć wirtualny spacer po jednym z salonów, obejrzeć oferowane modele i bliżej poznać ten wybrany, porozmawiać z doradcą, skonfigurować wyposażenie, wybrać silnik, kolor nadwozia i rodzaj tapicerki – powiedziała dziennik.pl Monika Krzesak, PR Manager Kia Motors Polska. – Do wizyty w internetowym salonie samochodowym marki Kia i wideorozmowy z doradcą wystarczy komputer, smartfon lub tablet z dostępem do internetu – dodała.

Wirtualny salon samochodowy Kia można odwiedzić za pośrednictwem strony www.kia.pl, na której wystarczy kliknąć baner z napisem "Internetowy salon". W kolejnym kroku trzeba wypełnić formularz, w którym wybiera się model i wskazuje preferowany salon koreańskiej firmy.

Kia Stinger / KIA

– Sprzedawca z wybranego salonu kontaktuje się z klientem i proponuje dogodny termin wideorozmowy. Podczas niej można nie tylko zobaczyć samochody, które stoją w salonie, ale również obejrzeć szczegółową prezentację wybranego modelu. W trakcie prezentacji sprzedawca dokładnie pokaże i omówi wszystkie szczegóły auta – od możliwości systemu multimedialnego po bagażnik. Jeśli klient zainteresuje się innym samochodem, który jest w salonie, również będzie mógł go obejrzeć – wyjaśniła Krzesak i zapewniła, że doradca nie tylko pomoże skonfigurować wersję wybranego modelu, ale także przedstawi szczegółowe warunki zakupu i opcje finansowania.

– Jeśli przedstawiona oferta spełnia oczekiwania, można umówić się ze sprzedawcą na dopełnienie formalności związanych z zakupem samochodu. Większość z nich również da się wykonać bez wychodzenia z domu. A nowe, zdezynfekowane auto zostanie dostarczone pod wskazany adres – powiedziała.

Kia zapewnia, że internetowy salon będzie wzbogacany o kolejne możliwości i udogodnienia. Platforma ma też działać po zakończeniu stanu zagrożenia epidemicznego.

Kia XCeed / Dziennik Gazeta Prawna