Zdaniem japońskiego producenta od swojego debiutu w 2003 roku V-Strom 650 cieszy się dużą popularnością w Europie jako Sport Enduro Tourer. W Polsce jest jednym z najlepiej sprzedawanych motocykli Suzuki.

Reklama

Twórcy maszyny twierdzą, że w porównaniu z poprzednią wersją nowy V-Strom jest jeszcze bardziej komfortowy, elastyczny i ekonomiczny.

Motocyklowi turyści mają docenić w nowym V-Stromie elastyczny silnik -zwłaszcza w zakresie niskich i średnich prędkości obrotowych (4-suwowy, 2-cylindrowy, widlasty V 90°, chłodzony cieczą, DOHC, poj. 645 ccm, moc 68,7 KM przy 8800 obr/min, moment obrotowy - 60 Nm przy 6400 obr/min), oraz aerodynamicznie ukształtowane osłony z regulowaną szybą zapewniającą lepszą ochronę przed wiatrem.

Inne



Inżynierowie zachwalają, że zużycia paliwa spadło o 10 proc. w stosunku do poprzedniego modelu.

Nowy V-Strom 650 ABS jest lżejszy od swojego poprzednika o 6 kilogramów.

Jest także - w standardzie - wyposażony w nowej generacji układ zapobiegający blokowaniu kół w przypadku hamowania awaryjnego (ABS). Motocykl ma również jedną z większych w swojej klasie pojemność zbiornika paliwa wynoszącą 20 litrów.

Dodatkowo na tablicy rozdzielczej u nowego V-Stroma pojawiły się informacje o: pozycji biegu, temperaturze otoczenia i zużyciu paliwa. Model dostępny będzie w trzech wariantach kolorystycznych: białym, czarnym i pomarańczowym.

W Polsce V-Strom 650 ABS trafi do sprzedaży w drugiej połowie lipca 2011 roku.

Inne