Jednak nie na tym kończą się przyjemności. W środku 308 CC zrobiło się zwyczajnie przestronniej niż w starym 307 CC. Młody lew dostał poszerzony rozstaw kół i sztywniejszą karoserię (ludzie z Peugeota spodziewają się zdobyć pięć gwiazdek w teście Euro NCAP). Także z tyłu ma być więcej centymetrów na nogi.
Nowinką w 308 CC jest system Airwave - sprytne urządzenie ukryte w zagłówkach. Jeden "pstryk", a strumień ciepłego powietrza otuli kark w chłodne dni. Czteroosobowe wnętrze pachnie miękką skórą i luksusem z klasy wyższej.
Francuskie coupe-cabrio zostanie zaserwowane w dwóch wersjach silnikowych. Turbobenzynowe 1.6 koncern PSA zrobił razem z BMW. Motor ma 150 KM. Poza tym jest jeszcze turbodiesel 2.0 HDi/140 KM z filtrem cząsteczek stałych - ekologicznie i ekonomicznie.
Oficjalna prezentacja peugeota 308 CC nastąpi na jesiennym salonie samochodowym w Paryżu. Tam stylowy peugeot otworzy dach w blasku fleszy…