Przez pierwszy miesiąc 2008 roku sprzedano 346 aut, czyli niemal 100 procent lepiej niż w tym samym czasie 2007 roku. Wynik wystarczy podzielić przez 30 dni i wychodzi, że niemal codziennie Polacy kupowali ponad 11 sztuk mitsubishi.

Reklama

Bestsellerem okazał się pickup L200. Auto wybrało 93 kierowców - to przeszło dwa razy więcej niż przed rokiem.

Na drugim miejscu był outlander. Japoński SUV trafił do 75 nabywców, co oznacza aż 7-krotny wzrost popularności.

Na trzecie miejsce wjechał najnowszy lancer sports sedan. Pachnące świeżością mitsubishi wybrało 53 klientów. Ten samochód jest prawdziwym gorącym towarem - pierwsze dostawy są bardzo niewielkie, a wszystkie auta zostały natychmiast zarezerwowane przez klientów.

Przypominamy, że obecnie lancer sports sedan jest dostępny z dwoma silnikami: benzynowym 1.5/109 KM i 2-litrowym turbodieslem (140 KM). W marcu pojawi się mocniejsza benzynówka 1.8/143 KM.

O 30 proc. więcej kierowców wybrało prawdziwą terenówkę - mitsubishi pajero. Niemal 50 proc. lepiej sprzedawał się colt w wersji 5-drzwiowej, o 13 proc. wariant 3-drzwiowy. Prawie 5-krotnie wzrosła liczba ludzi, którzy kupili lancera kombi (poprzednia generacja).