Golf Cabrio jest podobny do trzydrzwiowego hatchbacka. Na pokłada zabiera cztery osoby. Auto ma nowy tył, bardziej płaską linię dachu i mocniej pochyloną ramę przedniej szyby.

Reklama

Samochód będzie mógł być wyposażony w opcjonalne reflektory bi-ksenonowe. Seryjne będą tylne światła LED, znane już z Golfa GTI.

Automatycznie wysuwający się pałąk zabezpieczający pasażerów w razie dachowania. Na liście seryjnego wyposażenia mamy przednie poduszki chroniące głowy oraz klatkę piersiową, poduszka chroniąca kolana kierowcy i ESP.

Napęd? Sześć silników z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem o mocy od 105 KM do 210 KM. Cztery jednostki benzynowe (TSI) i jedna wysokoprężna (TDI) będą oferowane z dwusprzęgłową przekładnią DSG, trzy z nich dostępne będą z pakietem BlueMotion Technology (system rekuperacji i Start-Stop).

Spapanie? Golf Cabrio z silnikiem wysokoprężnym 1.6 TDI 105 KM i BlueMotion Technology: zużywa średnio tylko 4,4 l/100 km (emisja CO2 117 g/km).