Podczas 44. edycji konkursu czasopisma "Auto Esporte", jury złożone z 13 dziennikarzy specjalistów z głównych stanów Brazylii wybrało nowego Fiat Uno "Carro do ano 2011" ("Samochód roku 2011").
Fiat został także wyróżniony nagrodą "Pubblicità dell'anno" ("Reklama roku") za kampanię zatytułowaną "Novo Uno. Novo Tudo" ("Nowe Uno. Nowe wszystko"), zaś Cledorvino Belini, prezes Fiata na Amerykę Łacińską, otrzymał tytuł "Manager del 2011" ("Menadżera roku 2011").
Wraz z tytułem "Samochód roku 2011", nowy Fiat Uno zwyciężył także we wszystkich innych kategoriach w których był nominowany, zostając tym samym zwycięzcą roku z wynikiem sześciu zdobytych nagród. Pozostałymi pięcioma nagrodami są: "Najlepszy samochód wg prasy motoryzacyjnej", "Najbardziej popularny samochód" i "Najlepszy krajowy samochód" od Abiauto (Associazione Brasiliana Stampa Automotive - Brazylijskie Stowarzyszenie Prasy Motoryzacyjnej), "Najlepszy samochód do 1000 cm3" i "Najlepszy samochód od 1000 do 1599 cm3" przyznana przez Top Car TV.
"Nagrody te są bardzo ważne ponieważ pokazują, że potrafimy interpretować pragnienia ludzi oferując produkt taki jak Uno, o nowoczesnym wzornictwie, odważny i śmiały." – powiedział Cledorvino Belini.
Od wprowadzenia na rynek w maju 2010 r., do dziś sprzedano już prawie 70 tys. sztuk nowego Uno, a na kolejne 20 tys. Fiat ma potwierdzone zamówienia.
Nowe Uno dostępne jest na rynku brazylijskim w czterech wersjach - Uno Vivace 1.0, Uno Way 1.0, Uno Attractive 1.4 i Uno Way 1.4.
Niedawno podczas salonu samochodowego w San Paolo Fiat odsłonił nową wersję Sporting, a na początku przyszłego roku zadebiutują wersje dwudrzwiowe.