Pakiet M to mocniejszy wygląd i mocniejsze zawieszenie plus sprawniejszy układ jezdny. Zewnętrznie auto nabrało mięśni - dodatkowe spoilery plus wydęte zderzaki z wbudowanymi lampami to jest to. Całość pomalowana specjalnym lakierem i postawiona na 19-calowych felgach (opcja 20 cali). Prezencja OK!
Wnętrze obite skórą z literkami M, gdzie tylko się da. Sportowe siedzenia, polerowane aluminium, a nad tym króluje kierownica znana z prawdziwych "emek". Jest klimat!
Prowadzenie poprawiono przez modyfikację układu kierowniczego, dobranie odpowiednich opon i wstawienie dyferencjału między przód i tył. Ma być pewniej, bardziej bezpośrednio - jakbyś czuł drogę palcami...
Ile za taką metamorfozę? Jeśli mają przerobić model z trzylitrową benzyną lub turbodieslem to 6350 euro (ponad 24 tys. zł). Podrasowanie V-ósemki 4.8 jest tańsze - 4840 euro (ponad 18 tys. zł). W każdym przypadku warto...
Wreszcie! BMW odważyło się na samodzielne podkręcenie swego największego SUV-a. Oto X5 pierwszy raz w życiu dostanie wyczynową przyłbicę M, ale nie tylko...
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama