Prototyp Peugeota zdradza trendy stylistyczne, które będą obowiązywały w przyszłości we wszystkich modelach francuskiej marki. Jak twierdzi producent "5" jest pojazdem o idealnych, ponadczasowych proporcjach. Jak widać na zdjęciach linie układają się w całkiem przyjemny samochód. Całość wisi na 19 calowych felgach.
Wymiary? Od początku do końca samochód ma 4,86 m co oznacza, że kiedy tą długość zachowa model 508 wówczas będzie zawieszony między klasami - średnią gdzie teraz jest 407 i wyższą, której przedstawicielem jest 607. Francuska "piątka" ma 1,88 m szerokości i 1,42 wysokości.
Do napędu francuzi wykorzystali technologię HYbrid4, która pojawi się w modelu Peugeot 3008 w 2011 roku. Pod skórą prototypu drzemie turbodiesel 2.0 HDI/163 KM umieszczony z przodu oraz tylny motor elektryczny rozwijający 37 KM. Podczas pracy z wykorzystaniem obu źródeł napędu, auto wytwarza potencjalną moc maksymalną 200 KM, a także korzysta z napędu na 4 koła. Według producenta, średnie zużycie paliwa w tym zestawie wynosić będzie 3,8 l/100 km, a emisję CO2 ograniczono do 99 g/km.
5 by Peugeot zachwyci podczas marcowego salonu samochodowego w Genewie. Produkcyjne wcielenie 508 dostaniemy w 2011 roku. Zaczynamy odliczanie…
>>>Peugeot SR1 - wszystkie koła skrętne
"5 by Peugeot" - oto arystokrata wśród prototypów jakie błysną w czasie salonu samochodowego w Genewie. Wytrenowane ciało a w środku technologia hybrydowa i napęd na cztery koła. Czy taki będzie następca modelu 407 i 607? Oby! Zapraszamy na pokład zwiastuna modelu 508.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama