Pod maską 508 montowane są silniki o od 112 do 204 KM. W gamie jednostek napędowych najbardziej ekologiczna emituje jedynie 109 g/km CO2, m.in. dzięki nowemu systemowi e-HDi. W przyszłości pojawi się również wersja z technologią HYbrid4, oferująca silnik o mocy 200 KM i napęd na 4 koła, przy emisji CO2 wynoszącej jedynie 99 g/km.
W chwili debiutu rynkowego pojawi się nowa jednostka 2,2-litra HDi FAP 150 kW (204 KM), oferująca osiągi na wyższym poziomie, niż silnik z dieslem V6 w modelu 407 i to przy emisji dwutlenku węgla niższej o ponad 30 proc.!
508 występuje w w przyrodzie w dwóch wersjach nadwozia: sedan (o długości 4,79 m) oraz SW (4,81 m). Bagażnik ma pojemność 545 litrów (515 dm3 zgodnie ze standardem VDA) w wersji sedan i 660 litrów (560 dm3 VDA) w SW. Po złożeniu tylnych siedzeń i uzyskaniu płaskiej podłogi, pojemność wzrasta do 1581 litrów (1381 dm3 VDA) w przypadku sedana i 1865 litrów (1598 dm3 VDA) w przypadku modelu SW.
Cena?
Cena? Od 75 800 zł za wersję z silnikiem benzynowym 1.6 turbo 120 KM. Kombi jest droższe o 3 tys. zł. Topowa i najdroższa wersja GT ma pod maską turbo diesel 2.2 HDi/204 KM - auto kosztuje od 134 tys. zł.
Wprowadzenie na polski rynek nowego modelu Peugeot 508 rozpocznie się "Dniami Otwartymi" w salonach Peugeot w całym kraju 17-20 marca 2011 r. Z okazji rozpoczęcia sprzedaży nowego modelu w Polsce, Polska przygotował specjalną ofertę. Wszyscy, którzy zamówią Peugeot 508 nie później, niż 30 czerwca 2011 r., otrzymają 5 lat gwarancji (z limitem 150 000 km przebiegu).
Zamówienia na 508 można składać w sieci dilerskiej Peugeot od początku lutego.