Ford postanowił stawić czoło koraonawirusowi. Teraz każdy użytkownik aut tej marki może zostać w domu, a przeglądem okresowym czy naprawą zajmie się autoryzowany serwis. I to od chwili zgłoszenia po zwrot samochodu pod dom...
– Zagrożenie epidemiczne traktujemy bardzo poważnie. Działania podjęte w ramach akcji Ford Serwis #zostańwdomu oraz nowe procedury bezpieczeństwa dostosowaliśmy do wszystkich zaleceń i wytycznych wydanych przez WHO oraz Ministerstwo Zdrowia. Dzięki temu nieprzerwanie możemy świadczyć nasze usługi – powiedział Bogusław Głód, dyrektor zarządzający Ford Polska.
– Podczas obsługi pojazdu używamy rękawiczek jednorazowych, narażone na dotyk elementy samochodu są dezynfekowane specjalistycznymi środkami, ponadto wdrożyliśmy procedurę regularnej dezynfekcji rąk, a obsługa zamiast uściskiem dłoni przywita wszystkich uśmiechem. Wprowadziliśmy również bezpłatną obsługę serwisową "door to door" - jednym słowem odbierzemy, a po wykonanej usłudze dowieziemy samochód pod dom klienta. Bezpłatny pakiet wchodzący w skład akcji Serwis #zostańwdomu na życzenie klienta można wzbogacić o płatną usługę ozonowania pojazdu – wyjaśnił szef polskiego przedstawicielstwa koncernu.
A jak na odległość skonsultować zakres naprawy? Tu firma proponuje Ford Video Check – pracownik serwisu w ciągu kilku godzin od odebrania auta wysyła sms'em link do filmu z omówieniem stanu pojazdu. Pod linkiem znajduje się również karta przeglądowa. Rekomendacje serwisu dotyczące poszczególnych elementów samochodu są opisane zrozumiałym językiem i uzupełnione kolorami.
- Zielony: wszystko jest w porządku
- Żółty: wymiana bądź naprawa wskazanego podzespołu
- Czerwony: część do wymiany
W przesłanych materiałach znajdzie się również oferta, którą można zaakceptować "online".
– Jeżeli informacje zawarte w linku są niewystarczające albo chcemy się więcej dowiedzieć na temat kosztów mechanizm Ford Video Check w prosty sposób umożliwi nam kontakt z doradcą – klikając w link wysyłasz prośbę o kontakt. Warto dodać, że program wprowadzony jest w całej sieci i każdy diler Forda pracuje na tej platformie – wyjaśnił Dariusz Lech, dyrektor działu serwisu i części zamiennych Ford Polska.
Akcja Ford Serwis #zostańwdomu potrwa 2 miesiące z możliwością jej przedłużenia w zależności od potrzeb.