Opinie przynosi dziennik "Dagbladet". Rozmówca gazety sam przejechał dwa próbne okrążenia poznańskiej trasy i określił ją jako trudną i śliską między innymi z powodu leżącego na nawierzchni piasku.
Reklama
Jego zdaniem kierowca, który spowodował wypadek jest znany z doświadczenia w prowadzeniu tak wyspecjalizowanych, szybkich sportowych samochodów jakim jest szwedzki koenigsegg.
Paradoksalnie według niego jedną z przyczyn tragedii mogła być zbyt mała szybkość samochodu. Powodowała ona słabsze nagrzewanie się opon, które jeszcze zimne mają mniejszą przyczepność.
Komentarze (35)
Pokaż:
NajnowszePopularneNajstarszeKazdy normalny czlowiek NIE CHODZI na takie IMPREZY,
a juz w ogole z dziecmi!
Czy ten czlowiek mial w/g was jechac z predkoscia 30km/h?
Ten Dziwulski to palant i kretyn , a ciągle go lansują .Ciekawe po co ?
Bo jako jedyny były milicjant lubi udzielać wywiadów. W milicji miał ksywę "Gwiazda". A szczytem było jak w programie "Europa da się lubić" pokazywał jak strzelać do klęczącego w tył głowy. Mówił,że nie może być tak , aby przestępca mógł więcej od policjanta, natomiast miał gdzieś,ze policjant powinien działać na podstawie prawa i w jego granicach.
Zimny Norweg zobaczył gorące polskie dziewczyny i mu noga zesztywniała na gazie .Jasne?
Chyba na sprzęgle - przecież zawsze lewa nogawka jest nieco szersza!
Twoj Kubica lepszy?
Tam powinna byc streafa oddzielona od tych barierek zestawiona z barier betonowych jakimi separuje sie kierunki na autostradach a nie takie beleco...
Samochod jest trudny w prowadzeniu, ma spory nadmiar mocy do tego naped na tyl - duzo sie moze zdarzyc - rownei dobrze mogla opona strzelic - organizator powinine przygotowac zabepieczenia na te okolicznosc a nie zakladac ze bedzie ok.