Wybrane modele włoskiego autka, z systemem ABS na pokładzie, mogą mieć z nim problem. Wszystko przez nieszczelności w złączach centralki tego układu. Czym to grozi?

Woda, która przedostanie się do środka urządzenia, może wywołać zwarcie, a nawet stopienie izolacji na przewodach. Feleru trzeba spodziewać się tylko w samochodach z ABS-em (do nr. nadwozia 797330). Czyli tych wyprodukowanych od czerwca 2003 r. do listopada 2006 r.

Zupełnie inny problem ma Alfa Romeo. Dziesięć sztuk modelu 159 sportwagon (kombi) musi pojawić się na skontrolowanie relingów dachowych. Dlaczego?

Praktyczne pałąki mogą odmówić współpracy po założeniu niefabrycznego boksu dachowego. U nas usterka dotyczy 10 aut z numerem nadwozia od 7001091 do 7058612, wyprodukowanych od lutego do czerwca 2006 r.

W obu przypadkach polskie przedstawicielstwo Fiata stanęło na wysokości zadania i błyskawicznie wysłało listy, w których zaprasza do sprawdzenia auta w autoryzowanym serwisie.