Reklama
Reklama
Reklama

Wielki kłopot każdej stacji paliw

Świat wariuje na punkcie ekologii, co widać w salonach samochodowych. Trudno już znaleźć auto bez systemu start&stop i oznaczeń na klapie z przedrostkiem "eco". Czy warto zatem zainwestować w ekologiczną Insigni EcoFLEX z ekonomicznym silnikiem Diesla? Hmm - stacje paliw nie zarobią dużo na tym aucie. Oto galeria zdjęć z naszego redakcyjnego testu...

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
ecoFLEX Insignia opel silnik test
Reklama

Komentarze (7)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • kontra
    2011-10-20 15:55
    Stacje benzynowe zarobią. Podniosą ceny tak jak to robią zaklady wodociagowe bo ludzie oszczędzają na wodzie. Dochod nie może się zmniejszyć.
    0
    zgłoś
  • realista
    2011-05-04 13:11
    Jesli ktos mowi ,ze ople sa slabe ,to ma cos z glowa a o motoryzacji nie ma zieloneo pojecia.
    0
    zgłoś
  • E61
    2011-04-01 18:26
    Lipa nigdy nie się ople nie podobały a mechanicy zawsze mówili " każde auto kiedyś będzie oplem" i nie jest to pozytywne stwierdzenie .
    0
    zgłoś
  • KAROL;;
    2011-03-25 18:18
    A CO POWIEĆIE O TYCH ROCZNYCH CZY DWU-LATKACH...
    0
    zgłoś
  • bm
    2011-03-19 21:57
    Nie tylko Insignia i technologia EcoFLEX takie coś oferuje. Takie samo rozwiązania oferuje ich najpoważnieszy konkurent w Passacie (i nie tylko) w technologii BlueMotion. Inni też są.
    0
    zgłoś
  • kolejny narzekacz
    2011-03-17 22:21
    A co z turbosprężarkami przy systemach Start & Stop?

    Czy aby nie będą się bardzo szybko zacierać?
    0
    zgłoś
  • realista
    2011-03-17 18:32
    głupota,głupota,głupota i et.cetera
    0
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama