Warszawa
Reklama

Nowy opel corsa już w Polsce! Znamy ceny i wyposażenie. Jaki silnik? ZDJĘCIA

21 października 2014, 17:02
32 lata produkcji, 12 mln sprzedanych aut w Europie - to bilans czterech generacji opla corsy. Niemiecki producent wyliczył, że od chwili wprowadzenia pierwszej wersji średnio rocznie ten model kupowało 370 tys. osób. Polscy kierowcy o początku 2014 roku do końca września szukając nowego auta klasy B najczęściej wybierali właśnie corsę (3300 sztuk) - to auto jest liderem polskiego rynku nowych samochodów osobowych rejestrowanych przez klientów indywidualnych. Teraz firma z Rüsselsheim wprowadza nad Wisłę nowe, piąte pokolenie corsy - znamy ceny i wyposażenie najtańszych wersji. Pod maską debiutuje napęd zupełnie inny od tych, które znają dziś kierowcy…
32 lata produkcji, 12 mln sprzedanych aut w Europie - to bilans czterech generacji opla corsy. Niemiecki producent wyliczył, że od chwili wprowadzenia pierwszej wersji średnio rocznie ten model kupowało 370 tys. osób. Polscy kierowcy o początku 2014 roku do końca września szukając nowego auta klasy B najczęściej wybierali właśnie corsę (3300 sztuk) - to auto jest liderem polskiego rynku nowych samochodów osobowych rejestrowanych przez klientów indywidualnych. Teraz firma z Rüsselsheim wprowadza nad Wisłę nowe, piąte pokolenie corsy - znamy ceny i wyposażenie najtańszych wersji. Pod maską debiutuje napęd zupełnie inny od tych, które znają dziś kierowcy… / UnitedPictures.COM
32 lata produkcji, 12 mln sprzedanych sztuk - teraz następca ulubionego auta Polaków wreszcie wjechał nad Wisłę! Zupełnie nowy opel corsa atakuje polski rynek. Niemiecki koncern ujawnił cenę i wyposażenie najtańszej wersji.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zmiany w przepisach dla kierowców, najświeższe informacje ze świata motoryzacji, premiery, testy najnowszych modeli aut, porady. Od kiedy zakaz samochodów spalinowych? Czy pieszy ma zawsze pierwszeństwo? Gdzie zainstalują nowe fotoradary i kamery odcinkowego pomiaru prędkości? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w newsletterze Auto.dziennik.pl.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama