Mazda CX-60 w nowej bieli Rhodium White z długą maską silnika, opadającym dachem kabiny mocno przesuniętej do tyłu i na diamentowych 20-calowych felgach wygląda fenomenalnie. Kiedy patrzy się na sylwetkę CX-60, od razu widać, że rządzą tu tylne koła. Cenny skarb japońskiej marki był gwiazdą przedpremierowego i tajnego pokazu zorganizowanego w Mazda Research Europe w Oberursel po Frankfurtem. Embargo przestało obowiązywać i oto pierwsze wrażenia…

Reklama

CX-60 od tej pory jest najbardziej okazałą perłą w koronie firmy z Hiroszimy. Jako największy model w gamie imponuje rozmachem sylwetki, ale nie chodzi wyłącznie o wymiary (4745 mm długości, 1890 mm szerokości, 1680 mm wysokości). Wizerunek królowej podkreśla troska o detale, nisko położony środek ciężkości, proporcjonalne rozłożenie masy i niespotykane dotąd w autach Mazdy proporcje.

Mazda CX-60 nowa stylistyka i proporcje

Nowa platforma stworzona z myślą o tylnonapędowych SUV-ach i większych sedanach pozwoliła ustawić koła niemal na rogach karoserii, co jeszcze bardziej podkreśla arystokratyczne aspiracje japońskiego producenta. Stojąca obok CX-5 wyglądała jakby skurczyła się przynajmniej o dwie klasy. CX-60 z wysoko podniesionym czołem i potężnym grillem śmiało wjeżdża na terytorium Audi Q5, BMW X3 czy Volvo XC60.

Reklama
Mazda CX-60 w nowym kolorze Rhodium White. W odróżnieniu od wcześniejszych modeli, kształt reflektorów nowego SUV-a jest pionowy, z grafiką świetlną w kształcie litery L / Mazda
Mazda CX-60 - wzór tylnych świateł również przypomina "leżącą" literę L. Do wyboru jest osiem kolorów nadwozia: Jet Black, Deep Crystal Blue, Sonic Silver, Platinum Quartz, Arctic White, Rhodium White, Machine Grey i Soul Red Crystal (zdjęcie) / Mazda / michaelschnabel

Mazda CX-60 czyli wnętrze i japońskie premium

Za drzwiami CX-60 wita ekstraklasa designu według Mazdy. Biała skóra Nappa i naturalne drewno klonowe dają poczucie dotykania detali wykonanych ręcznie – to wyróżnik najbogatszej odmiany Takumi. Tu różnorodne faktury czy szwy reagują na zmiany oświetlenia, a japońska technika nakładania ściegów zwana Kakenui tworzy "szwy zawieszone" z odstępem pomiędzy fragmentami tkaniny, tak by można było zobaczyć materiał pod spodem. Białe oświetlenie rozproszone na boczkach przednich i tylnych drzwi delikatnie podkreśla dopieszczone wnętrze nazywane przez twórców CX-60 "modern premium". Joachim Kunz, odpowiedzialny za rozwój nowych modeli Mazdy, w tej części pokazu odniósł się do oświetlenia kabin konkurencji i jako zaprzeczenie subtelności pokazał ostentacyjne wnętrze Mercedesa.

Spis opcji obejmuje system nagłośnienia Bose Sound System z 12 głośnikami, procesorem SoundStage Signal i technologiami BassMatch, Centrepoint 2 Surround oraz kompensacją hałasów Audio Pilot 2 Noise Compensation. Jakość brzmienia podwyższa technologia MSR NR (Master Sound Revive Noise Reduction), która eliminuje szumy i zakłócenia uwzględniając cyfrowe źródła dźwięku (np. płyty CD). To pierwsze zastosowanie tego rozwiązania w audio samochodowym.

CX-60 dostała system audio Mazda Harmonic Acoustics z nową technologią eliminacji szumów i zakłóceń występujących w cyfrowych źródłach dźwięku, takich jak płyty CD. To pierwsze zastosowanie tej technologii w fabrycznie montowanych samochodowych systemach audio / Mazda
Reklama

Mazda CX-60, pojemność bagażnika i holowanie przyczepy 2,5 t

Kabina CX-60 w przednim rzędzie oferuje 1504 mm rozpiętości na wysokości ramion (to o 44 mm więcej niż w CX-5) i 1441 mm z tyłu (o 50 mm szerzej). Kierowca o wzroście ok. 186 cm szybko znajdzie właściwą pozycję do prowadzenia auta. Z tyłu wygoda jest nawet większa. Mimo delikatnie opadającej linii dachu nie brakuje przestrzeni, także w wersji z dużym panoramicznym oknem nad głową (1060x995 mm). Rozsiadasz się niemal jak w kinie – na stopy, nogi i pod sufitem jest bardzo dużo miejsca. Pasażerowi podobnej postury siedzącemu w drugim rzędzie od kolan do oparcia fotela zostaje ok. 14-15 cm luzu. To zasługa imponującego rozstawu osi (2,87 m). Drzwi otwierają się szeroko, tylne niemal pod kątem prostym, co docenią rodzice mocujący się z fotelikami dziecięcymi (uchwyty ISOFIX są zgrabnie zamaskowane).

Bagażnik za elektrycznie podnoszoną klapą zapewnia solidne 570 l pojemności (wliczając schowek pod uchylaną podłogą). Po położeniu oparć tylnej kanapy możliwości rosną do 1148 l, a przy załadunku do sufitu kufer połyka 1726 l pakunków. Co ważne, Mazda CX-60 jako hybryda plug-in może holować przyczepy o masie do 2500 kg.

Trwa ładowanie wpisu

Środkowy podłokietnik z pojemnym schowkiem jest o 230 mm dłuższy i o 37 mm szerszy niż w CX-5. Wielofunkcyjne pokrętło do obsługi multimediów przesunięto o 132 mm do przodu i umieszczono wyżej o 82 mm, dzięki temu można nim operować ręką opartą na podłokietniku / Mazda
Mazda CX-60 / Mazda
Mazda CX-60 / Mazda

Kokpit otulający kierowcę prezentuje wzorową proporcję między liczbą przycisków i pokręteł a elementami sterowanymi dotykowo. Górnej części powierzono funkcje informacyjne, a dolnej operacyjne. Wystarczy chwila zabawy z 12,3-calowym ekranem do obsługi multimediów i pokrętłem Commander Control na konsoli między fotelami by połapać się w logice pokładowego systemu zawiadującego autem (bezprzewodowo Android Auto i Apple CarPlay). Wirtualny 12,3-calowy kokpit zamiast tradycyjnych analogowych zegarów można niemal dowolnie konfigurować. Do tego kierowca ma przed oczami wyświetlacz head-up (seryjny w każdej wersji), który jest trzy razy większy niż w CX-30 i prezentuje więcej szczegółów dotyczących nawigacji, prędkości czy działania funkcji CX-60. Autem da się także sterować zdalnie – z poziomu aplikacji MyMazda na smartfonie można np. zamykać lub otwierać zamki, wysyłać trasy do nawigacji czy sprawdzić kondycję auta (naładowanie akumulatora hybrydy plug-in czy poziom paliwa). Jednak prawdziwym hitem jest system personalizacji miejsca kierowcy nazwany Mazda Driver Personalisation. O co chodzi?

Mazda CX-60 Takumi / Mazda
Mazda CX-60 Takumi / Mazda / michaelschnabel

Mazda CX-60 skanuje kierowcę, czyli Mazda Driver Personalisation

Kamera przy ekranie środkowym wykrywa lokalizację oczu kierowcy, a komputer na podstawie zebranych informacji oblicza jego wzrost i ocenia typ sylwetki, po czym automatycznie ustawia fotel, kierownicę (zakres regulacji 45 mm na linii góra-dół i 70 mm na linii przód-tył), wysokość wyświetlacza head-up i położenie lusterek zewnętrznych.

Funkcja automatycznego przywracania ustawień wykorzystuje rozpoznawanie twarzy i paczkę ponad 250 możliwych regulacji, włącznie z pozycją za kierownicą oraz wybranymi parametrami systemów audio i klimatyzacji. System może zgromadzić dane nawet sześciu osób i przywracać ustawienia zarówno wtedy, gdy za kierownicą zmieniają się te zapamiętane osoby, jak i po regulacjach jednorazowych (w trybie gość).

Kiedy patrzy się na sylwetkę CX-60, od razu widać, że rządzą tu tylne koła. Kształt maski został zaprojektowany tak, aby kierowca mógł łatwiej orientować się gdzie kończy się przednia krawędź auta. Próg widoczności, czyli odległość, w jakiej prowadzący widzi nawierzchnię drogi (nie zasłoniętą przez bryłę przodu), przybliżono w porównaniu do CX-5: ukośnie, czyli w kierunku naroży pojazdu o 303 mm, a centralnie, czyli w widoku do przodu, o 100 mm. Do tego podstawa słupka A otrzymała specjalnie zaokrąglony profil, co sprzyja lepszemu zauważaniu dzieci na przejściach dla pieszych i skrzyżowaniach / Mazda
Mazda CX-60 w wersjach z pośrednim i wysokim poziomem wyposażenia może mieć duży dach panoramiczny o wymiarach 1060 mm x 995 mm. Partia dachu pomiędzy słupkami B została tak pomyślana, by odciążać konstrukcję, a jednocześnie podnosić bezpieczeństwo bierne w przypadku uderzeń bocznych / Mazda

Mazda CX-60 i systemy bezpieczeństwa

Mazda CX-60 jest naszpikowana najnowszymi systemami, które mają ułatwiać życie kierowcy. Lista obejmuje m.in. cztery kamery z funkcją 360 stopni, które zapewniają nową funkcję nieograniczonej widoczności See-Through View - w praktyce to wygląda tak, że ekranie elementy karoserii stają się przezroczyste i widać przez nie położenie kół w czasie rzeczywistym, co ułatwia orientację w przestrzeni względem krawędzi nadwozia. Z kolei kontrola zjazdu ze wzniesień (HDC) pomaga w pokonywaniu stromych zjazdów o śliskiej lub nierównej nawierzchni; tempomat (i-ACC), który może teraz uwzględniać ograniczenia prędkości na podstawie informacji uzyskanych z systemu rozpoznawania znaków drogowych oraz funkcja BSM - ostrzegania przed wysiadaniem z samochodu pod koła pojazdu nadjeżdżającego z tyłu.

Mazda CX-60 Takumi / Mazda

Mazda CX-60, hybryda plug-in najmocniejsza i napęd na tylne koła

Razem CX-60 debiutuje napęd hybrydowy typu plug-in. Zespół ten łączy czterocylindrowy silnik benzynowy 2.5 Skyactiv-G z dużym silnikiem elektrycznym o mocy 136 KM i akumulatorem o pojemności 17,8 kWh zamkniętym pomiędzy przednią a tylną osią (dla uzyskania szczególnie niskiego położenia środka ciężkości).

Połączenie pracy silników benzynowego i elektrycznego składa się na łączną moc systemową 327 KM i potężny maksymalny moment obrotowy 500 Nm. Mazda CX-60 przebijając barierę 300 KM została najmocniejszym seryjnym modelem w historii japońskiej marki. Do tej pory koronę nosiła RX-7, której silnik Wankla produkował 280 KM.

Możliwości? Japoński SUV z wtyczką ma temperament auta sportowego. CX-60 PHEV popędzona przez kierowcę zachowuje się jak ekolog na dopalaczach. Od 0 do 100 km/h przyspiesza w 5,8 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono do 200 km/h.

W przypadku hybrydy ładowanej z gniazdka kluczowe znaczenie mają parametry jazdy w trybie EV. CX-60 e-Skyactiv PHEV w trybie elektrycznym zapewnia prawie 70 km jazdy przy prędkościach do 100 km/h. Mało? Z badań przeprowadzonych wśród kierowców w Polsce wynika, że średni dzienny przebieg wynosi 50 km. Zaletę zasięgu docenią osoby, które na co dzień mają gdzie ładować baterie (dom, biurowiec), wtedy hybrydowa Mazda z wtyczką może być wykorzystywana jako samochód elektryczny. Naładowanie akumulatora trakcyjnego od zera do pełna przy użyciu standardowego gniazdka 240 V potrwa 4 godziny.

Producent podaje średnie spalanie na poziomie – uwaga! – 1,5 litra benzyny na 100 km. I żeby nie było, że nie ostrzegaliśmy – ten bajeczny wynik jest możliwy pod warunkiem podróżowania z akumulatorem naładowanym w 100 proc. Jeśli jednak ktoś nie dopilnuje uzupełniania prądu w baterii wówczas musi liczyć się ze znacznie szybszym osuszaniem zbiornika paliwa.

Mazda CX-60 / Mazda
Mazda CX-60 PHEV pozwala ręcznie wybrać jeden pięciu programów jazdy (Normal, Sport, Off-Road, Town i EV). / Mazda

Mazda CX-60 i nowe silniki rzędowe, sześciocylindrowe

Razem z CX-60 Mazda spełnia też długo oczekiwaną obietnicę. Wprowadzi silniki rzędowe, sześciocylindrowe: benzynowy 3.0 e-Skyactiv X oraz dieslowski 3.3 Skyactiv-D z dwoma różnymi poziomami mocy. Oba będą wspomagane systemem M Hybrid Boost - 48-woltowym układem miękkiej hybrydy. Takie rozwiązanie ma przełożyć się na wysoką moc i bardzo dobre osiągi, oczywiście bez uszczerbku na ekologiczności.

Wszystkie trzy jednostki współpracują z nową ośmiobiegową, automatyczną skrzynią biegów. CX-60 PHEV oraz mocniejszy diesel będę oferowane z seryjnym napędem na cztery koła i-Active AWD. Słabszy wariant wysokoprężny i benzyniak dostępne będą tylko z napędem na tylną oś.

Kiedy droga zacznie skręcać toru jazdy dopilnuje stosowany jedynie przez Mazdę system kontroli zachowania kinematycznego pojazdu KPC (Kinematic Posture Control). Naukowo brzmiący układ stabilizuje zachowanie auta na zakrętach i przyhamowuje tylne koło wewnętrzne wobec łuku, by zmniejszać przechył nadwozia i poprawiać docisk podwozia do nawierzchni.

Mazda CX-60 / Mazda

Mazda CX-60 i wyposażenie w Polsce

Mazda CX-60 w Polsce jest dostępna w czterech wersjach: bazowej Prime-Line, środkowej Exclusive-Line oraz dwóch o wzbogaconym wyposażeniu i jakości wykończenia: Homura i Takumi.

Poziom Prime-Line z zewnątrz wyróżnia siatka maskująca przedniego grilla we wzór plastra miodu, światła w technologii LED, czarne listwy wokół okien oraz 18-calowe alufelgi. Wnętrze to m.in. czarna materiałowa tapicerka z detalami w kolorze tytanu. Kierownica i lewarek skrzyni biegów obszyte są skórą. Wyposażenie obejmuje: elektrycznie otwierane szyby, fotele kierowcy i pasażera regulowane w 6 kierunkach, dwustrefową automatyczną klimatyzację, centralny kolorowy ekran o przekątnej 12,3 cala z obsługą pokrętłem wielofunkcyjnym, radio cyfrowe DAB z 8 głośnikami, Bluetooth, bezprzewodowy system Apple CarPlay i Android Auto, nawigację satelitarną oraz tempomat.

Mazda CX-60 / Mazda
Mazda CX-60 / Mazda

Mazda CX-60 Exclusive-Line z systemem Mazda Driver Personalisation

Wariant Exclusive-Line to grill ze szczeblami lśniącymi czernią, listwy wokół szyb w tym samym kolorze, 20-calowe alufelgi, wyróżniający wzór oświetlenia z przodu i z tyłu, inteligentny system dostępu bez kluczyka oraz podgrzewane miejsce spoczynku wycieraczek. Pakiet Comfort dla tej odmiany wzbogaca CX-60 o wnętrze wykończone czarną skórą, tablicę rozdzielczą obitą czarną ekologiczną skórą z wałeczkami w kolorze tytanowym. Obszycia słupków dachowych i podsufitka są w jaśniejszych odcieniach.

Przednie fotele dają się sterować elektrycznie w 10 kierunkach i są klimatyzowane; dostępne jest też ogrzewanie tylnych siedzeń. System dostosowywania pozycji za kierownicą Mazda Driver Personalisation jest seryjny, a dzięki funkcji rozpoznawania twarzy automatycznie reguluje: fotel, wyświetlacz head-up i lusterka zewnętrzne do zapamiętanych ustawień.

Mazda CX-60 / Mazda

Mazda CX-60 w wersji Takumi

CX-60 w wersji Takumi z zewnątrz wyróżnia inny kształt przedniego zderzaka, grill z czarnymi szczeblami, srebrne wykończenie motywu skrzydła, oznaczenia napędu na błotnikach oraz listwy wokół szyb o wysokim połysku plus 20-calowe alufelgi z krawędziami szlifu diamentowego.

Mazda CX-60 jest modelem strategicznym. Firma spodziewa się, że nowy SUV odegra kluczową rolę w zwiększeniu sprzedaży / Mazda

Mazda CX-60 w wersji Homura

CX-60 w wersji Homura to jednorodny kolor nadwozia. Specjalne ukształtowanie przedniego pasa podkreśla wloty powietrza i daje większą powierzchnię pokrytą lakierem w dolnej partii pod zderzakiem. Błyszcząca kratownica grilla ma wzór plastra miodu, a motyw skrzydła polakierowano lakierem Jet Black. Czarne są także 20-calowe alufelgi. Wnętrze wita czarną skórą na fotelach. Poziom wyposażenia wersji Homura odpowiada poziomowi Exclusive-Line z pakietem Comfort, z dodatkami takimi jak m.in. elektryczna regulacja położenia kierownicy czy oświetlenie miejsca na nogi w tylnym rzędzie siedzeń.

Mazda CX-60 / Mazda
Mazda CX-60 / Mazda

Mazda CX-60 i ceny w Polsce

Mazda CX-60 kosztuje od 229 900 zł - to cena bazowej wersji Prime-Line. Kolejna to Exclusive-Line za 239 900 zł. Pakiet Homura równa się minimum 250 900 zł. Topowa odmiana Takumi wymaga 258 900 zł. Niezależnie od tego, czy planujesz zakup prywatnie, czy na firmę japońska marka ma ciekawy program finasowania dla każdej odmiany (od 2050 zł netto miesięcznie przy 15 proc. wpłaty własnej, umowa na 36 miesięcy i 20 tys. km rocznie; leasing bez wykupu). Pierwsze osoby, które do 21 marca zamówią nową Mazdę CX-60 czeka pula 60 samochodów z możliwością odbioru w pierwszej kolejności. Czyli kto szybszy, ten lepszy i swój samochód dostanie już po wakacjach 2022 roku.

Szanse? Mazda CX-60 jeszcze przed debiutem przyciągnęła ponad 9 tys. zainteresowanych w Polsce i przeszło 65 tys. w Europie. Już to może świadczyć o ogromnym potencjale tego modelu. To nie tylko najważniejsza premiera 2022 roku. Spokojnie można ją zaliczyć do najgorętszych nowości rynku motoryzacyjnego ostatnich lat. Teraz ze swoją prezencją, wyposażeniem, dbałością o wykonanie i przy tak rozsądnie skalkulowanych cenach może namieszać w klasie SUV-ów premium. A Japończycy nie powiedzieli ostatniego słowa - w drodze jest większa, 5-metrowa Mazda CX-80.

Mazda CX-60 PRIME-LINE EXCLUSIVE-LINE HOMURA TAKUMI
2.5 e-SKYACTIV PHEV 327 KM 8AT AWD 229 900 zł 239 900 zł 250 900 zł 258 900 zł
Pakiety opcjonalne
COMFORT - 13 500 zł 7900 zł 7900 zł
CONVENIENCE & SOUND - 12 900 zł 12 900 zł 12 900 zł
DRIVER ASSISTANCE - 7900 zł 7900 zł 7900 zł
Dach panoramiczny - 5900 zł 5900 zł 5900 zł

Trwa ładowanie wpisu

Mazda CX-60 i dane techniczne

Nadwozie
Długość całkowita mm 4745
Szerokość całkowita mm 1890
Wysokość całkowita – koła 18” z obciążeniem/bez obciążenia mm 1675/1680
Wysokość całkowita – koła 20” z obciążeniem/bez obciążenia mm ,680/1685
Rozstaw osi mm 2870
Wysokość prześwitu (opony 18''/20'') mm 170/175
Rozstaw kół z przodu 1640
Rozstaw kół z tyłu 1645
Promień skrętu od krawężnika do krawężnika (m) m 5,4
Wnętrze
Wysokość kabiny z przodu – bez szyberdachu mm 1004
Szerokość kabiny z przodu na wysokości ramion mm 1504
Miejsce na nogi – przedni rząd siedzeń mm 1058
Wysokość kabiny z tyłu – bez szyberdachu mm 984
Szerokość kabiny z tyłu na wysokości ramion mm 1441
Miejsce na nogi – tylny rząd siedzeń mm 990
Bagażnik
Pojemność bagażnika (wszystkie siedzenia do linii okien) / w tym schowek pod podłogą l 477 / 570
Pojemność bagażnika do sufitu (z siedzeniami tylnego rzędu złożonymi) / łącznie ze schowkiem pod podłogą l 1148 / 1726
Wysokość od podłogi bagażnika do rolety zasłaniającej mm 498,5
Długość przestrzeni bagażowej za drugim rzędem siedzeń mm 975
Szerokość pomiędzy wnękami tylnych kół mm 1130
Szerokość bagażnika na poziomie podłogi mm 1275
Wysokość progu załadunku, dystans od ziemi mm 740

Mazda CX-60 i silnik oraz moc

Przeniesienie napędu AWD
Skrzynia biegów 8EAT
Typ silnika I4 DOHC 16 zaworów
Typ wtrysku paliwa Wtrysk bezpośredni
Pojemność skokowa cm3 2488
Średnica cylindra x skok tłoka mm x mm 89,0 x 100,0
Stopień sprężania 13,0
Maksymalna łączna moc kW@rpm 241/4,000
Maksymalny łączny moment obrotowy Nm 500
Moc maksymalna silnika spalinowego kW@rpm 141/6000
Maksymalny moment obrotowy silnika spalinowego Nm 261
Moc maksymalna silnika elektrycznego kW 100
Maksymalny moment obrotowy silnika elektrycznego Nm 250
Pojemność zbiornika paliwa L 50
Układ redukcji emisji Katalizator trójdrożny
Akumulator 12 volt Q-85
AKUMULATOR PHEV
Typ Litowo-jonowy
Napięcie V 355
Pojemność akumulatora kWh 17,8
Waga akumulatora kg 175,1

Mazda CX-60, osiągi i spalanie

2,5 e-Skyactiv PHEV 327 KM 8-BIEGOWY AutomatAWD
Czas przyspieszenia 0-100 km/h s 5,8
Prędkość maksymalna z ogranicznikiem km/h 200
Zużycie paliwa wg. WLTP
Zasięg napędu EV – cykl mieszany, opony 18''/20'' km 63/60
Zasięg napędu EV – cykl miejski, opony 18''/20'' km 69/63
Zużycie energii kWh 17,1
Zużycie paliwa – opony 18''/20'' l/100km 1,5/1,6
Emisje wg. WLTP
Emisje CO₂ w cyklu mieszanym – koła 18''/20'' g/km 33/37
Europejska klasa emisji Euro 6 G2
Mazda CX-60 / Mazda
Mazda CX-60 / Mazda

Mazda CX-60 - zawieszenie i koła

2,5 e-Skyactiv PHEV 327 KM 8-BIEGOWY AutomatAWD
Zawieszenie
Zawieszenie kół przednich Podwójne wahacze
Zawieszenie kół tylnych Wielowahaczowe
Rozmiar opon I felg
Opony 18" 235/60/R18
Opony 20" 235/50/R20
Felgi 18" 18X7-1/2J
Felgi 20" 20X7-1/2J

Mazda CX-60, układ kierowniczy i hamulcowy

2,5 e-Skyactiv PHEV 327 KM 8-BIEGOWY AutomatAWD
Układ kierowniczy
Typ układu Elektrycznie wspomagany mechanizm zębatkowy
Układ hamulcowy
Typ tarcz hamulcowych Tarcze wentylowane na osi przedniej i tylnej
Średnica tarcz przednich mm 347
Średnica tarcz tylnych mm 328
Typ hamulca postojowego Elektryczny hamulec postojowy

Mazda CX-60 - masy i obciążenia

Minimalna masa własna bez/razem z kierowcą 75kg – koła 18" kg 1980 / 2055
Minimalna masa własna bez/razem z kierowcą 75kg – koła 20" kg 1995 / 2070
Maksymalna masa własna bez/razem z kierowcą 75kg – koła 18" kg 2058 / 2133
Maksymalna masa własna bez/razem z kierowcą 75kg – koła 20" kg 2072 / 2147
Maksymalna dopuszczalna masa całkowita kg 2667
Maksymalny dopuszczalny nacisk osi przedniej kg 1221
Maksymalny dopuszczalny nacisk osi tylnej kg 1446
Maksymalna dopuszczalna masa holowanej przyczepy bez hamulców kg 750
Maksymalna dopuszczalna masa holowanej przyczepy z hamulcami (nachylenie drogi 8%) kg 2,500
Maksymalna dopuszczalna masa holowanej przyczepy z hamulcami (nachylenie drogi 12%) kg 2500
Maksymalne dopuszczalne obciążenie dachu kg 100
Mazda CX-60 / Mazda