Do rzeczy! Uroda to nowy kształt reflektorów, a między nimi zmieniona, bardziej masywna osłona chłodnicy. Dzięki temu octavia wiezie ze sobą cytaty z większego superba. Od strony wydechu także jest ciut inaczej - wystarczy spojrzeć na klosze lamp i zderzak.

Reklama

Kabina? Nowocześniejsza kierownica, białe podświetlenie wskaźników plus inne wzory tapicerek i bogatsza lista wyposażenia. Za ekstra kasę można będzie zażyczyć sobie skrętne reflektory ksenonowe.

Wreszcie napęd - pojawił się nowy turbobenzynowy motor 1.4 TSI/122 KM. Silnik ten wskoczy między dotychczasowe jednostki o mocy od 80 do 200 KM. Świeżym rozwiązaniem, nieoferowanym w schodzącym modelu, jest możliwość połączenia doładowanych benzynowców 1.4 i 1.8 z nową, 7-stopniową, dwusprzęgłową przekładnią DSG. Turbodiesle TDI dadzą kierowcy od 105 do 170 KM.

Kiedy? Do Polski odmieniona octavia wjedzie pod koniec 2008 roku. Wtedy poznamy ceny.