Do rzeczy! Uroda to nowy kształt reflektorów, a między nimi zmieniona, bardziej masywna osłona chłodnicy. Dzięki temu octavia wiezie ze sobą cytaty z większego superba. Od strony wydechu także jest ciut inaczej - wystarczy spojrzeć na klosze lamp i zderzak.
Kabina? Nowocześniejsza kierownica, białe podświetlenie wskaźników plus inne wzory tapicerek i bogatsza lista wyposażenia. Za ekstra kasę można będzie zażyczyć sobie skrętne reflektory ksenonowe.
Wreszcie napęd - pojawił się nowy turbobenzynowy motor 1.4 TSI/122 KM. Silnik ten wskoczy między dotychczasowe jednostki o mocy od 80 do 200 KM. Świeżym rozwiązaniem, nieoferowanym w schodzącym modelu, jest możliwość połączenia doładowanych benzynowców 1.4 i 1.8 z nową, 7-stopniową, dwusprzęgłową przekładnią DSG. Turbodiesle TDI dadzą kierowcy od 105 do 170 KM.
Kiedy? Do Polski odmieniona octavia wjedzie pod koniec 2008 roku. Wtedy poznamy ceny.
Aby go zobaczyć przejdź do strony z najnowszymi komentarzami.