Sprytny układ siedzeń Swivel'n Go pozwala na odwrócenie foteli drugiego rzędu tyłem do kierunku jazdy. Wtedy pasażerowie drugiego i trzeciego rzędu mogą siedzieć zwróceni do siebie twarzami. Rozkładamy stolik, rozdajemy kary i mamy jaskinię hazardu…

Reklama

W opcji jest też system Stow'n Go - po naciśnięciu guzika siedzenia automatycznie składają się i chowają w podłodze, tworząc płaską powierzchnię. Bagażnik mieści od 638 litrów (plus 118 l w podłogowych schowkach) do niemal 3300 litrów. Poza tym jest niezliczona ilość schowków, kieszeni i kieszonek.

Gadżety? Długa lista - elektrycznie sterowane drzwi boczne i tylna klapa, 3-strefowa klimatyzacja, podwójny zestawie DVD, rozbudowany system audio i "bezkluczykowe" odpalanie silnika.

Bezpieczeństwo? Na bogato - czołowe i boczne poduszki powietrzne, kurtyny boczne dla 3 rzędów siedzeń. Trakcji pilnuje armia elektroniki. Kamera i czujniki pomogą przy cofaniu czy parkowaniu.

W Polsce auto jest dostępne w dwóch wersjach silnikowych. Motory współpracują z 6-stopniowym automatem. Cena? Grand voyager z turbodieslem 2.8 CRD/163 KM kosztuje od 149 tys. zł. Model benzynowy 3.8 V6/200 KM - 189 tys. zł.