Tuż przed otwarciem międzynarodowego salonu samochodowego w Los Angeles, gdzie zaprezentowany zostanie abarth 500 - sportowa wersja fiata 500 - ten miejski samochód Fiata w wyjątkowy sposób zaistniał w świecie reklamy. Spowodowała to Jennifer Lopez - uznana niedawno przez magazyn "People" najpiękniejszą kobietę 2011 roku.
Po sukcesie, jaki odniosło pierwsze muzyczne wideo "On the floor", obejrzane ponad 415 milionów razy na portalu YouTube, słynna amerykańska gwiazda wylansowała swój nowy wideoklip do utworu "Papi" z płyty "Love?" (wytwórnia płytowa Island Def Jam). Do ucieczki ulicami amerykańskiego miasta przed tłumem swych fanów, piosenkarka wybrała właśnie fiata 500.
Efektem tego wyboru jest 30 i 60-sekundowa reklama. To zwiastun muzycznego klipu, który promuje zarówno przebój Jennifer Lopez, jak i fiata 500.
http://www.youtube.com/watch?v=6XbIuSLaCnk
Reklama w telewizji została wyemitowana 6 listopada br. Fiat postanowił zaprezentować prapremierę klipu na portalu YouTube już 4 listopada.
Kampania reklamowa udostępniona w sieci przez 24 godziny w formie interaktywnego cyklu, poprzez serię zatrzymanych kadrów umożliwiła odkrycie głównych założeń nagrania wideo, kierując uwagę na zalety Fiata 500.
Dzięki temu m.in. ten model Fiata jest rozpoznawalny na całym świecie, podobnie jak piękna Jennifer Lopez, jedna z najbardziej znanych piosenkarek i niekwestionowana królowa muzyki pop.
Przypominamy, że czyli mały fiacik jest od niedawna produkowany na potrzeby rynku USA w Meksyku, a wywodzący się z fabryki Fiata w Tychach (polscy inżynierowie jeździli za ocean by uczyć tamtejszych pracowników sztuki montażu fiata 500 i 500C).