Na razie z jego ofertą ubezpieczeń mogą zapoznać się tylko wybrani klienci BPH. Za pośrednictwem internetu mogą dokonać kalkulacji ceny oraz kupić polisę. Towarzystwo przygotowało dla nich zniżki, np. OC jest sprzedawane o 15 proc. taniej.

Reklama

Według Małgorzaty Dłubak z biura prasowego BPH oferta Link4 ma na razie charakter pilotażu. Dodaje, że po jego zakończeniu z oferty będą mogli skorzystać wszyscy klienci banku.

– Nasze produkty nie są sprzedawane przez pracowników BPH. Klienci banku są odsyłani do stworzonej przez nas strony internetowej, za pośrednictwem której mogą kupić ubezpieczenie – mówi Marcin Niewiadomski, członek zarządu Link4.

Po trzech kwartałach 2010 roku BPH obsługiwał 1,6 mln klientów indywidualnych.

Dodaje, że ubezpieczyciel jest otwarty na każdą formę kooperacji z podobnymi partnerami.

Do tej pory Link4 współpracował z BPH m.in. w ramach programu partnerskiego Premium Club, w którym oferowało zniżki na zakup polis. Podobnie wygląda współpraca z innymi bankami.

Ściślejszy kontakt z BPH wpisuje się w działania, które Link4 podejmuje od drugiej połowy 2010 roku. Mają one umożliwić ubezpieczycielowi dotarcie ze swoimi produktami do nowych grup klientów. Towarzystwo już sprzedaje polisy za pośrednictwem sieci punktów finansowych Unilink oraz zaoferowało grupowe ubezpieczenia AC klientom Getin Noble Banku. – Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych rezultatów współpracy z tym bankiem – mówi Marcin Niewiadomski.