Moc? 295 KM na czterech kołach z 2-litrowego benzynowego silnika, który pogania turbo. Na pokładzie przekładnia SST plus pakiet High Performance.
Magiczny zestaw zawiera specjalne, jednorurowe amortyzatory Bilstein, sprężyny śrubowe firmy Eibach, 18-calowe kute obręcze aluminiowe BBS owinięte plasterkiem wyczynowej gumy, plus układ hamulcowy Brembo, uzbrojony w dwuczęściowe tarcze z przodu - dzięki temu każde koło jest lżejsze o 1.3 kg. Oto topowe wcielenie seryjnego lancera evo - wariant MR.
Osiągi? To prawdziwy granat emocji - pierwsza setka pęka w 6,3 sekundy. Elastyczność? 366 niutonometrów wgniata w fotel - zryw od 60 do 100 km/h to ledwie 3,4 sekundy. A można jeszcze szybciej i mocniej...
>>>Legendarne auto z Japonii podbija Polskę
Dość gadania… Oddajmy głos ekspertom - zapraszamy na film.
Koniec bajek! Zdradzamy wszystkie tajemnice Lancera Evolution X, czyli najszybszego auta ze stajni Mitsubishi. Eksperci działu technicznego rozbierają japońską legendę na najmniejsze śrubki. Dlaczego samochód jest niezawodny i co w nim tak niezwykłego? Ten film rozwieje wątpliwości.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama