Niewielki i w kształcie parówki wehikuł składa się z niecodziennych rozwiązań i materiałów. Plastyczne (miękkie) elementy karoserii mają chronić pieszych przy zderzeniu z autem. Nadwozie będzie również świecić w ciemnościach.
Twórcy, chwalą się, że zbudowali bardzo zwrotny i poręczny samochodzik. Każde z czterech kółek zamontowanych na narożnikach może skręcać, dlatego puyo potrafi obrócić się w miejscu wokół własnej osi (o 360 stopni). Usprawnienie idealne do miasta…
Mało tego, skrajne zamocowanie kół pozwoliło na wymyślenie przestronnego wnętrza dla czterech osób - są tam dwa oddzielne fotele z przodu i kanapa z tyłu. Do środka wsiada się przez wielkie drzwi unoszone w górę. Wehikuł nie ma kierownicy - do sterowania służy joystick.
Sprytni Japończycy prześcigają się w dziwnych pomysłach. Oto na salonie samochodowym w Tokio Honada pokaże prototyp z żelową karoserią. Po co tyle zachodu?
Powiązane
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama