Inne

Fiat 500C by Diesel - to nowa wersja kabrioletu Fiata stworzonego we współpracy z Renzo Rosso założycielem sławnej firmy Diesel. Samochód zadebiutował właśnie Mediolanie… Jednak wcześniej modny maluch z Polski porwał serca Japończyków…

>>>Wiemy co dalej z małym Fiatem z Polski

Reklama

Fiat 500C by Diesel stopniowo pojawi się w sprzedaży na rynkach całego świata. Od maja 2010 roku będzie dostępny we Włoszech w cenie od 18 tys. euro. Co ciekawe, do tej pory sprzedano niemal 6500 sztuk limitowanej wersji Fiata 500 by Diesel z klasycznym "twardym" dachem.



p



Jak luksusowy kabriolet z Polski kręci światem - czytaj dalej>>>







Reklama
Inne / MICHAEL PROBST

Czym wyróżnia się Fiat 500C by Diesel? Wszystko w tej wersji jest ekskluzywne od kół po czubek dachu - 16-calowe felgi ze stopów lekkich, tylny pas z imitacją wlotu powietrza z logo marki Diesel, żółte zaciski hamulcowe (tylko w wersji 1.4/100 KM) oraz wykończenia satynowanym chromem, m.in. nakładki na obramowanie drzwi z emblematami.

Inne

Wnętrze wykończono w sportowym stylu. Materiał w kolorze ciemnego dżinsu z żółtymi szwami otula siedzenia, na gałce dźwigni zmiany biegów jest charakterystyczna głowa "mohikanina", kolorze satynowanego chromu pokrywa deskę rozdzielczą.

Fiat 500C by Diesel dostępny będzie w czterech wersjach silnikowych - 1.2/69 KM, 1.4 16V/100 KM, 1.3 Multijet/75 KM z DPF i 1.3 Multijet II/95 KM z manualną 5 lub 6-biegową skrzynią (jednostki benzynowe mogą być wyposażone w sekwencyjną 5-biegową, zrobotyzowaną skrzynię Dualogic). Lakier? Trzy wersje kolorystycznych karoserii i otwieranego dachu: kolor zielony z czarnym dachem, czarny z czarnym lub czerwonym dachem oraz niebieski ("midnight indigo") z dachem w kolorze kości słoniowej.

Jak luksusowy kabriolet z Polski kręci światem - czytaj dalej>>>



Inne

Zdaniem ludzi z Fiata idealne kabrio 500C by Diesel ma niebieski kolor karoserii "midnight indigo", który dzięki odcieniowi miki, delikatnej teksturze lakieru i efektowi zbliżonemu do 3D, przypomina wyglądem dżinsowy materiał. Pod spodem musi być silnik drugiej generacji 1.3 Multijet II 95 KM (zgodny z normą Euro 5) z systemem Start&Stop w standardzie emitujący zaledwie 104 g CO2 .