Nowe BMW serii 5 Touring to długa maska silnika z przetłoczeniami, krótkie zwisy i największy rozstaw osi w segmencie. Bagażnik niemieckiego kombi mieści od 560 do 1670 l. Oparcie tylnej kanapy jest dzielone i składane w stosunku 40/20/40, jego nachylenie daje się regulować w siedmiu położeniach o maks. 11 stopni. Pokrywa przestrzeni bagażowej podnosi i opuszcza się automatycznie podczas zamykania klapy bagażnika. Tylna szyba automatycznie otwiera się po naciśnięciu przycisku.

>>>Jest nowe BMW serii 5. Koniec tajemnic!

Reklama

Moc? W chwili rozpoczęcia produkcji nowego BMW serii 5 Touring oferowane będą dwa sześciocylindrowe rzędowe silniki benzynowe oraz jeden sześciocylindrowy rzędowy i jeden czterocylindrowy motor wysokoprężny.

Jednostki benzynowe osiągają moc 306 KM w BMW 535i Touring (od 245 300 zł) oraz 204 KM w BMW 523i Touring (od 208 300 zł). BMW 530d Touring (od 242 300 zł) napędzane jest przez sześciocylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny o mocy 245 KM.

BMW 520d Touring (od 183 700 zł) to czterocylindrowy turbodiesel o mocy 184 KM, a dzięki średniemu zużyciu paliwa 5,2 l na 100 km, oraz emisji spalin na poziomie 137 g CO2 na km osiąga najlepsze parametry w swoim segmencie.

Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro 5, a nowe BMW 530d Touring dzięki zastosowaniu opcjonalnej technologii BMW BluePerformance spełnia nawet normy Euro 6. Model 520d Touring jest standardowo wyposażone w funkcję Auto Start Stop. W wyposażeniu dodatkowym do wszystkich wersji silników nowego BMW serii 5 Touring oferowana jest ośmiobiegowa skrzynia automatyczna (funkcja Sport Automatik z dźwigienkami przy kierownicy).

>>>Gdzie kupować BMW?

Na drodze? Nowe BMW serii 5 Touring ma być zwinne jak seria 3 i solidne niczym seria 7. Niech im będzie…