Potwór żyje dzięki widlastej ósemce - 4-litrowy silnik ze zwykłej m-trójki rozwiercono do 4,4 l. Moc z 420 skoczyła do 450 KM. Piekielną moc na tylną oś przenosi siedem biegów dwusprzęgłowej skrzyni M-DCT. Spaliny wypluwa przez tytanowy układ wydechowy...



Reklama

p

M3 GTS jest wybebeszone ze wszystkich luksusów - nie ma radia, nie ma nawigacji, nie ma klimatyzacji, nawet tylna kanapa poszła na śmietnik. W środku siedzi najprawdziwsza klatka bezpieczeństwa, lekkie fotele kubełkowe a wiele elementów w tym dach wykonano z włókien węglowych. BMW M3 GTS waży 1490 kg.

Mechaniczna pomarańcza z Bawarii będzie dostępna tylko na zamówienie. Cena? Zwariować można - ok. 115 tys. euro… Dla porównania zwykłe M3 kosztuje "ledwie" 68 tys. euro.