Reklama

Reklama

Reklama
Warszawa

Reklama

Reklama

Gdy kradną samochody, to właśnie tak. Kierowco, przeczytaj dla własnego dobra

19 lutego 2015, 17:55
Z danych Komendy Głównej Policji wynika, że w całym 2014 kierowcy stracili 14 124 samochody. To 9 proc. mniej (1341 aut) niż w roku 2013. Funkcjonariuszom udało się odzyskać 3347 pojazdów, czyli o 235 więcej niż rok wcześniej. Najczęściej kradzionymi pojazdami są Volkswageny, Audi oraz modele marek japońskich (Honda, Toyota, Mazda). Policja podkreśla, że nowym problemem jest stosowanie metod zagrożonych niższą karą, np. kradzieży z włamaniem.Dziennik.pl zapytał firmy ubezpieczeniowe o najczęstsze metody, którymi posługiwali się przestępcy w 2014 roku przy kradzieży samochodów. Oto złodziejskie sposoby...
Z danych Komendy Głównej Policji wynika, że w całym 2014 kierowcy stracili 14 124 samochody. To 9 proc. mniej (1341 aut) niż w roku 2013. Funkcjonariuszom udało się odzyskać 3347 pojazdów, czyli o 235 więcej niż rok wcześniej. Najczęściej kradzionymi pojazdami są Volkswageny, Audi oraz modele marek japońskich (Honda, Toyota, Mazda). Policja podkreśla, że nowym problemem jest stosowanie metod zagrożonych niższą karą, np. kradzieży z włamaniem.Dziennik.pl zapytał firmy ubezpieczeniowe o najczęstsze metody, którymi posługiwali się przestępcy w 2014 roku przy kradzieży samochodów. Oto złodziejskie sposoby... / Shutterstock
O tym powinien wiedzieć każdy posiadacz samochodu, a katalog metod kradzieży aut można by załączać do polis ubezpieczeniowych. Złodzieje bowiem zmieniają taktykę, obserwując, co dzieje się na rynku tak aut, jak i zabezpieczeń. Czasem wystarczy niewiele, by uniknąć przykrej sprawy, jaką jest kradzież samochodu.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama