Zaskakujący raport niemieckich ekspertów. Polacy piją szampana!
1 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
2 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
3 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
4 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
5 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
6 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
7 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
8 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
9 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
10 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
11 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
12 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne / SAINTFOTO MIKOLAJ URBANSKI
13 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne / SAINTFOTO MIKOLAJ URBANSKI
14 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne / SAINTFOTO MIKOLAJ URBANSKI
15 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne / Axel Wierdemann axelwierdemann.
16 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
17 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
18 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
19 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
20 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
21 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne / Daimler AG - Global Communicatio
22 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne / Daimler AG - Global Communicatio
23 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne / Daimler AG - Global Communicatio
24 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
25 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
26 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
27 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
28 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
29 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
30 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
31 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
32 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
33 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
34 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
35 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
36 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
37 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
38 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
39 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne / BMW AG - FOR EDITORIAL PURPOSE
40 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
41 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne
42 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne / Daimler AG - Global Communicatio
43 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne / Daimler AG - Global Communicatio
44 Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.
Inne / Daimler AG - Global Communicatio
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję