- Toyota C-HR sprzedaje się na pniu
- Toyota C-HR 1.8 Hybrid - zużycie benzyny
- Toyota C-HR 1.8 Hybrid taniej, Japończycy tną ceny na finał
- Toyota C-HR 1.8 Hybrid w cenie Yarisa Cross 1.5 Hybrid. Różnice?
- Toyota C-HR 1.8 Hybrid w wersji Style taniej o 11,1 tys. zł
Toyota C-HR sprzedaje się na pniu
Toyota C-HR chwili debiutu została okrzyknięta pierwszym tak odważnie zaprojektowanym autem japońskiej marki. To był przełom po latach produkcji bezbarwnych modeli. Nowy design podziałał jak magnes. Wielu kierowców zamawiało C-HR w ciemno, bez jazdy próbnej.
Dziś 4,4-metrowy C-HR pierwszej generacji to najchętniej kupowany kompaktowy crossover w Polsce. Tylko od początku 2023 roku na drogi wyjechało ponad 7600 sztuk tego auta. Za chwilę w salonach pojawi się nowy C-HR, dlatego japoński producent postanowił mocno zejść z ceny starszego wcielenie. Na co mogą liczyć kierowcy?
Toyota C-HR 1.8 Hybrid - zużycie benzyny
Toyota C-HR pod maską skrywa hybrydę 1.8 o mocy 122 KM (napęd 4. generacji). Takie auto od 0 do 100 km/h powinno przyspieszać w 11 s. Nie jest to demon prędkości, ale nadrabia niskim zużyciem benzyny – bez problemu można zejść do ok. 4,8 l/100 km. Normalne traktowanie gazu to średni wynik na poziomie 5 l na "setkę”. Dodatkowo C-HR w trybie elektrycznym może jeździć z prędkościami autostradowymi do 120 km/h. W mieście na samym silniku elektrycznym może poruszać się przez ponad 70 proc. czasu.
Poza hybrydą i ciągle modną stylistyką o popularności C-HR decyduje dopracowany układ jezdny. Auto zbudowane na sztywnej platformie TNGA-C jest zwinne i stabilne. Samochód spodoba się kierowcom lubiącym szybko pokonywać zakręty. Nisko położony środek ciężkości, szeroko rozstawione koła i wielowahaczowe tylne zawieszenie – to gwarancja świetnego prowadzenia, jak na przednionapędowy samochód.
Toyota C-HR 1.8 Hybrid taniej, Japończycy tną ceny na finał
Toyota C-HR pierwszej generacji na pożegnanie jest dostępna w trzech wersjach i to od ręki. Odmiana Comfort i Style z napędem 1.8 Hybrid tanieje odpowiednio o 10 900 zł i o 11 100 zł. Rabat dotyczy także ostatnich sztuk C-HR z napędem 2.0 Hybrid – cena spada o 11 200 zł. Ile można zyskać po cięciu cen?
Toyota C-HR 1.8 Hybrid w cenie Yarisa Cross 1.5 Hybrid. Różnice?
Toyota C-HR 1.8 Hybrid w wersji Comfort kosztuje od 118 000 zł. Z kolei 4,18-metrowy Yaris Cross 1.5 Hybrid/116 KM Comfort kosztuje 118 900 zł (w promocji).
Przypominamy, że Toyota Yaris Cross gra w lidze crossoverów segmentu B. Stanowi pomost między zwykłym Yarisem a klasą samochodów kompaktowych. Podobnie jak dłuższa o 21 cm C-HR stawia na ekstrawagancką stylizację. Bagażnik? Yaris Cross oferuje 397 l, z kolei efektowna linia tyłu C-HR uszczupla pojemność kufra o 20 l. Za kierownicą Yarisa Cross siedzi się wyżej niż w C-HR zorientowanym na dostarczanie przyjemności z prowadzenia. Przewagą Yarisa Cross nad C-HR jest fakt, że może zostać wyposażony w układ 4x4. System AWD-i występuje tylko w połączeniu z hybrydą - napęd tylnej osi realizuje silnik elektryczny.
Toyota C-HR Comfort w standardzie oferuje 17-calowe alufelgi, dwustrefową klimatyzację, światła w technologii LED i światła przeciwmgłowe. Kierowcę wspiera także kamera cofania ze statycznymi liniami pomocniczymi. Rozrywkę zapewni system multimedialny Toyota Touch 2 z kolorowym, 8-calowym ekranem dotykowym oraz interfejs Android Auto i Apple CarPlay.
Toyota C-HR 1.8 Hybrid w wersji Style taniej o 11,1 tys. zł
Toyota C-HR 1.8 Hybrid w wersji Style kosztuje teraz od 130 800 zł. Taki samochód to m.in. materiałowa tapicerka z elementami skóry ekologicznej, 18-calowe alufelgi, przyciemniane szyby tylne oraz podgrzewana kierownica. Podsufitka jest czarna, a lusterko wsteczne ściemnia się automatycznie. Do tego inteligentny kluczyk, system monitorowania martwego pola w lusterkach i ostrzeganie o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu z automatycznym hamowaniem. Na pokładzie system multimedialny Toyota Smart Connect z kolorowym, 8-calowym wyświetlaczem oraz nawigacja z mapami online i 4-letnią darmową transmisją danych.
Toyota C-HR Final Edition z 2-litrową hybrydą 184 KM kusi ceną
Toyota C-HR w pożegnalnej wersji Final Edition (na bazie odmiany Style) to samochód z 2-litrową hybrydą/184 KM. Taki model kosztuje tyle samo co nowy C-HR 1.8 Hybrid Comfort – od 139 700 zł.
Wyposażenie starszego modelu m.in. to: tapicerka materiałowa z elementami skóry ekologicznej, przednie i tylne czujniki parkowania, 18-calowe alufelgi z oponami 225/50 R18, przyciemniane szyby tylne, podgrzewane fotele przednie, podgrzewana kierownica, czarna podsufitka, automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne, system bezkluczykowego dostępu do samochodu, monitorowanie martwego pola w lusterkach, ostrzeganie o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu z automatycznym hamowaniem, wycieraczki z czujnikiem deszczu, system multimedialny Toyota Smart ConnectR z 8-calowym ekranem dotykowym, nawigacja z mapami online i darmową transmisją danych przez 4 lata.
Toyota C-HR 2023 - dane techniczne, wymiary, pojemność bagażnika, zużycie paliwa
Toyota C-HR | 1.8 Hybrid/122 KM e-CVT | 2.0 Hybrid Dynamic Force/184 KM e-CVT |
Zużycie paliwa | 4,8–5,3 l/100 km | 5,3–5,7 l/100 km |
Silnik spalinowy | 98/5200 KM/obr./min | 112/6000 KM/obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 142/3600 Nm/obr./min | 190/4400–5200 Nm/obr./min |
Układ hybrydowy - moc | 122 KM | 184 KM |
Przyspieszenie 0-100 km/h | 11 s | 8,2 s |
Długość/szerokość/wysokość | 4390/1759/1555 mm | 4390/1759/1555 mm |
Rozstaw osi | 2640 mm | 2640 mm |
Pojemność bagażnika | 377 l | 358 l |
Masa przyczepy | 725 kg | 725 kg |