W ramach oferty spółka chce sprzedać 1 mln nowych akcji serii H. Maksymalna cena wynosi 10,80 zł, co oznacza, że w przypadku sprzedaży wszystkich oferowanych akcji i utrzymania ceny emisyjnej na poziomie maksymalnym, Arrinera może pozyskać netto (po uwzględnieniu kosztów oferty publicznej) 10,1 mln zł kapitału, podano w komunikacie.

Reklama

- Rozwijamy się zgodnie z planem. W zeszłym tygodniu uruchomiliśmy oficjalną sprzedaż naszego auta wyścigowego. Kolejnym etapem jest produkcja i realizacja zleceń, a w trochę dalszej perspektywie - również development wersji cywilnej naszego samochodu - powiedział prezes Piotr Gniadek.

- Środki pozyskane z emisji planujemy przeznaczyć głównie na powiększenie stanu zapasów części samochodowych w celu szybszej realizacji zamówień, sfinansowanie modelu testowego samochodu w wersji drogowej oraz intensyfikację działań marketingowych i promocyjnych związanych z autem wyścigowym. Szacujemy, że aby efektywnie zrealizować te cele, potrzebujemy 10,1 mln zł kapitału i o te środki zwracamy się do inwestorów w ramach prowadzonej oferty publicznej - dodał Gniadek.

Reklama

Oferta publiczna jest podzielona na transze. W transzy otwartej oferowanych jest do 400 tys. akcji, natomiast w transzy dużych inwestorów oferowanych jest do 600 tys. akcji. Cena emisyjna zostanie podana w piątek. Zapisy w transzy dużych inwestorów odbędą się w dniach 5-6 grudnia. Zapisy w transzy otwartej odbędą się w dniach 5 -12 grudnia. Przydział akcji nastąpi 14 grudnia.

PAP / Tomasz Gzell
Reklama

Zapisy na akcje można składać w DM Erste Securities Polska, który pełni funkcję oferującego, oraz wchodzących w skład konsorcjum sprzedaży: DM BOŚ, Millennium DM i oraz DM Capital Partners.

PAP / Tomasz Gzell

Arrinera to notowany na NewConnect producent pierwszego polskiego samochodu wyścigowego HussaryaGT. Wchodzi w skład portfela inwestycyjnego funduszu Erne Ventures. Głównym celem Arrinery jest budowa silnej i globalnej marki Arrinera na rynku motoryzacyjnym w segmencie samochodów sportowych. Działalność operacyjną prowadzi na rynkach Polski i Wielkiej Brytanii, która uznawana jest za największy rynek motosportu na świecie. Flagowym projektem Arrinery jest Hussarya GT - pierwszy polski profesjonalny samochód wyścigowy klasy GT.

PAP / Tomasz Gzell
PAP / Tomasz Gzell
PAP / Tomasz Gzell