Przypominamy, że pierwsze wcielenie tego sportowego samochodu ze składanym, tkaninowym dachem pojawiło się na rynku w roku 1999, a w roku 2007 zadebiutował jego następca. Teraz w Polsce pojawiła się trzecia generacja stylowego Audi - oto nowe TT Roadster i TTS Roadster.

Audi TTS Roadster i TT Roadster Audi

Nowe audi TT Roadster, podobnie jak coupe, wita kierowcę feerią bajerów z najwyższej półki. W momencie otwarcia drzwi ożywia się Audi virtual cockpit - cyfrowa tablica rozdzielcza. Jej innowacyjność polega na tym, że wszystkie wyświetlane na niej informacje, począwszy od opcjonalnej mapy nawigacji aż po duży, centralnie umiejscowiony obrotomierz w wersji TTS Roadster, to wysokiej jakości obraz wyświetlany na cyfrowym ekranie.

Audi TTS Roadster Audi

Nowe audi TT Roadster to prawdziwa maszyna do jazdy. Stały napęd na cztery koła quattro pilnuje trakcji i frajdy.

Audi TT Roadster z jednostką napędową 2.0 TDI oznaczono jako ultra w opinii producenta powinno spalać 4,3 litra oleju napędowego na 100 km.

Audi TT Roadster Audi

Cena wyjściowa Roadstera w wersji z silnikiem 2.0 TFSI i z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów to 173 840 zł. W tym wariancie znajdziemy reflektory ksenonowe, system Audi active lane assist czy funkcję Start-Stop. Samochód standardowo wyposażony jest także we wspomniany Audi virtual cocpit, MMI radio z odtwarzaczem CD i ośmioma głośnikami oraz pięcioramienne, 17-calowe obręcze ze stopu metali lekkich.

Audi TTS Roadster Audi

Dziesięciosekundowy podryw? Pod warunkiem, że świeci słońce. Dotykasz przycisku a układ z dwoma silnikami elektrycznymi otwiera lub zamyka dach w 10 sekund, także podczas jazdy z prędkością do ok. 50 km/h.