Uwzględniając dzisiejszą średnią cenę 2,82 zł za litr bardzo popularnego w Polsce LPG, koszt pokonania 100 kilometrów w caddy BiFuel wyniesie zaledwie 29 zł.
Zdaniem ludzi z VW caddy BiFuel obniża zużycie paliwa i emisję CO2 - czterocylindrowy silnik 1,6/102 KM w wersji furgon zużywa średnio 10,3 litra LPG na 100 kilometrów.
Pracując na benzynie caddy BiFuel spala na tym samym dystansie 8 litrów bezołowiowej.
Dodatkowy zbiornik gazu ma pojemność 44 litrów i umieszczony jest pod podłogą. Razem ze zbiornikiem benzyny (60 litrów) łączny zasięg wynosi ponad 1100 kilometrów. Zasięg w przypadku stosowania wyłącznie gazu wynosi około 430 kilometrów.
Jak twierdzą ludzie z VW niezależnie od wersji caddy BiFuel w których występuje (użytkowych: furgon i kombi, osobwych: stratline, trendline, comfortline, czy kempingowej tramper) instalcja gazowa i dodatkowy zbiornik nie ograniczają funkcjonalności pojazdu, ani pojemności bagażnika.
Podkreślają, że samochód został poddany szeroko zakrojonym testom, sprawdzone zostało zachowanie się zbiornika gazu w przypadku zderzenia. Caddy BiFuel jest objęty pełną gwarancję na cały pojazd łącznie ze wszystkimi komponentami instalacji gazowej.
Ceny? Dostawczy caddy BiFuel furgon - od 62 317 zł, wersja osobowa trendline kosztuje 66 630 zł.
Produkcją caddy zajmuje się fabryka Volkswagen Poznań. Zakład produkuje te miejskie samochody dostawcze od jesieni 2003 roku.