Konkurs organizuje organizacja non-profit TED, a jego celem jest nagrodzenie "geniuszu i inteligencji" w reklamie...

"Przełamujemy konwencje" dyrektora wykonawczego Mazda Motor Corporation, który opisuje, w jaki sposób koncern współdziała z mieszkańcami Hiroszimy i jak to miasto potrafi łamać konwencje i pokonywać wyzwania, jakie niosła ze sobą historia. Z tej tradycji wyrosła charakterystyczna dla Mazdy kultura innowacji. Dzięki niej powstały samochody, które przez lata zmieniały branżę motoryzacyjną. Reklama przywołuje tylko dwa z licznych przykładów - silnik z wirującym tłokiem i unikalną strategię Mazdy w zakresie obniżania masy pojazdów.

Reklama

Organizacja TED wybrała Mazdę do grupy zwycięzców obok takich firm, jak L'Oreal, Canal+ czy Microsoft.

Kampania reklamowa została opracowana przez zespół Cosmo, grupujący agencje Mazdy działające w Europie.

Film "Przełamujemy konwencje" można obejrzeć pod adresem www.mazda.pl/historie i TED.com.