Powstała po założeniu podwójnej mechanicznej sprężarki na V-ósemkę modelu F430 supersport (także autorstwa Novitec). Silnik wzmocnił się o 20 KM i narowiste ferrari stało się jeszcze bardziej dzikie.

Efekt końcowy to 656 koni do ujeżdżenia. Moment obrotowy - 662 Nm przy 6100 obr./min! Łatwo się domyślić, że motor uwielbia wysokie obroty. A jak przy tym brzmi - wierzymy na słowo...

Trudniej jest dać wiarę w to, że modyfikacja nie skróciła zbyt mocno czasów sprintu. Do pierwszej "setki" samochód przyspiesza w 3,7 sekundy. Rozpędzanie kończy się przy blisko 350 km/h.

Tak jeździ, a jak hamuje? Konstruktorzy ze Stetter do spółki z Brembo opracowałi ceramiczne hamulce tarczowe. Wielkie talerze (przód to 380 mm, czyli o 3 cm więcej niż tył) połyskują zza jeszcze większych czarnych felg. To trzeba zobaczyć!