Warszawa
Reklama

Nie ma prostszego sposobu na jazdę o kropelce. Ford focus zdaje test dziennik.pl

14 lutego 2013, 16:37
Ford ma swój sposób na oszczędzanie paliwa i pieniędzy. Najnowszy focus jest w pełni funkcjonalny, nie ma dodatkowych drogich i ciężkich akumulatorów, a co najważniejsze kosztuje kilkadziesiąt tysięcy złotych mniej niż hybrydowa toyota prius. A za różnicę w cenie zakupu można kupić tyle benzyny, że przejedziemy - uwaga! - 70 tysięcy kilometrów. Jakim cudem? Dziennik.pl sprawdził, co potrafi focus z rewolucyjnym napędem...
Ford ma swój sposób na oszczędzanie paliwa i pieniędzy. Najnowszy focus jest w pełni funkcjonalny, nie ma dodatkowych drogich i ciężkich akumulatorów, a co najważniejsze kosztuje kilkadziesiąt tysięcy złotych mniej niż hybrydowa toyota prius. A za różnicę w cenie zakupu można kupić tyle benzyny, że przejedziemy - uwaga! - 70 tysięcy kilometrów. Jakim cudem? Dziennik.pl sprawdził, co potrafi focus z rewolucyjnym napędem... / dziennik.pl
Ten samochód zaskoczył nas tym, że do stacji czuje… wstręt. Pod maską ma silnik o niewielkiej pojemności ale dużej mocy. Jego spalanie zadziwi nawet taksówkarzy słynących z oszczędności. Tak, tak ford focus z benzynowym sercem 1.0 ecoboost utwierdził nas w przekonaniu, że samochody hybrydowe to kant! Otóż za różnicę w cenie zakupu kompaktowego Forda i dwunapędowej toyoty prius można kupić tyle paliwa, że przejedziemy - uwaga! - 70 tysięcy kilometrów. Jakim cudem?

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Reklama
Zobacz
Reklama