Chevrolet orlando w cenie na piątkę
1 Orlando jest wytwarzane w Korei na platformie z której korzysta cruze. Ta sama platforma wykorzystywana jest do produkcji najnowszej wersji opla astry
dziennik.pl
2 Wszystkie wersje orlando są wyposażone w siedmioosobowe wnętrza. Fotele są rozmieszczone w konfiguracji 2+3+2 i warto podkreślić, że na każdym z siedmiu miejsc nikt nie będzie narzekał na brak przestrzeni. W przedniej części kabiny pasażerskiej są dwa duże i wygodne fotele. Pozycję za kierownicą szczególnie docenią osoby preferujące siedzieć nieco wyżej niż w zwykłych kompaktach.
dziennik.pl
3 Zaletą wyższych aut jest doskonała widoczność, a w przypadku orlando jest ona jeszcze polepszona za sprawą dużych lusterek, które ułatwią wykonywanie manewrów
dziennik.pl
4 Dwa dodatkowe siedzenia są chowane w podłodze bagażnika. Prostym ruchem "stawiamy je na baczność" i orlando zmienia się w mały autobus. Co istotne, składanie i rozkładanie foteli jest banalnie proste.
dziennik.pl
5 Deska rozdzielcza początkowo wydaje przeładowana przyciskami, jednak po chwili można się z nimi oswoić. Nawigacja i klimatyzacja jest obsługiwana poprzez system znany np. z opla astry.
dziennik.pl
6 Interesującym rozwiązaniem jest panel na konsoli środkowej, pod którym ukryto dość pojemny schowek ze złączami USB i AUX, jednak przydał by się w nim otwór lub wyżłobienie na kabel, ponieważ gdy podłączymy zewnętrzne źródło dźwięku poprzez AUX nie mamy możliwości obsługiwania go przy zamkniętym panelu. Jest to małe ale dość irytujące niedopatrzenie
dziennik.pl
7 Wyświetlacz nawigacji został umieszczony w najlepszym miejscu, czyli na szczycie deski rozdzielczej. Dzięki temu nie zmusza kierowcy do długotrwałego odrywania wzroku od drogi
dziennik.pl
8 Materiały użyte do wykończenia wnętrza nie budzą większych zastrzeżeń, a ich montaż nie odbiega od średniej w klasie. Nic nie trzeszczy a całość sprawia wrażenie solidnej konstrukcji...
dziennik.pl
9 Udostępnione do redakcyjnego testu auto to najbogatsza wersja wyposażenia oznaczona jako LTZ, która oprócz wyposażenia standardowego (6 poduszek powietrznych, ABS, system kontroli trakcji TCS z wyłącznikiem, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, zdalnie sterowany centralny zamek, radioodtwarzacz z CD i MP3 itd.) zawiera...
dziennik.pl
10 ... Zawiera: przednie reflektory przeciwmgielne, czujniki cofania z tyłu, podłokietnik przy fotelu kierowcy, tempomat, komputer pokładowy, skórzaną kierownicę, klimatyzację automatyczną i czujnik jakości powietrza AQS, a także kilka detali zewnętrznych takich jak np. klamki w kolorze nadwozia czy metalizowany lakier za 1200 złotych.
dziennik.pl
11 W przypadku gdy wszystkie trzy rzędy siedzeń są rozłożone, pojemność bagażnika wynosi 89 litrów. Po schowaniu trzeciego rzędu kufer zwiększa swoją objętość do 454 litrów.
dziennik.pl
12 Rewelacyjnie orlando wypada w wariancie dwuosobowym. Po złożeniu dwóch rzędów siedzeń uzyskujemy płaską podłogę. Regularne kształty przestrzeni bagażowej pozwolą nam przewieźć 1499 litrów bagażu. Duży otwór ładunkowy ułatwi zapakowanie do auta wszystkiego, co nam przyjdzie do głowy
dziennik.pl
13 Testowany egzemplarz miał pod maską benzynowy silnik 1,8, który generuje moc 141 KM...
dziennik.pl
14 Jednostka współpracowała z manualną pięciobiegową skrzynią. Jak się jeździ z takim duetem?
dziennik.pl
15 Zestaw ten zupełnie dobrze radził sobie z ważącym ponad 1500 kilogramów autem, a nawet zaskakiwał dynamiką
dziennik.pl
16 Według producenta auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w 11,6 sekundy i rozpędza się maksymalnie do prędkości 185 km/h, ale subiektywne odczucia są o wiele lepsze
dziennik.pl
17 Zużycie paliwa w cyklu miejskim wynosiło około 10 litrów na 100 kilometrów. Podróżując poza terenem zabudowanym zużycie spadało do około 7,5 litra
dziennik.pl
18 Zawieszenie orlando to tradycyjnie kolumny McPherson z przodu i belka skrętna z tyłu. Auto nawet przy wyższych prędkościach zachowuje stabilność a układ kierowniczy jest precyzyjny i bez problemu pozwala wyczuć pojazd
dziennik.pl
19 Siedemnastocalowe felgi i opony o niskim profilu to nie jest najlepsze rozwiązanie na Polskie drogi, ponieważ wjechanie w większy dół powoduje tłuczenie i w czasie dłuższych podróży może być męczące
dziennik.pl
20 Prosta konstrukcja zawieszenia nie narazi właściciela auta na kosztowne naprawy w przypadku ewentualnych awarii
dziennik.pl
21 Cena? Lepszej nie znajdziesz. Podstawowa wersja auta z silnikiem benzynowym kosztuje 59 990 złotych
dziennik.pl
22 Testowany egzemplarz kosztował niecałe 78 tysięcy złotych. W porównaniu do konkurencji to oferta na piątkę
dziennik.pl
23 Co ważne, chevrolet orlando może być wyposażony w fabryczną instalacje LPG, która znacznie obniży koszty eksploatacji pojazdu. Wymaga ona dopłaty 4600 zł.
dziennik.pl
Powiązane
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję