Zobacz rewolucyjny hit inżynierów Alfa Romeo
1 W nasze ręce trafiła Alfa Romeo Giulietta z bogatym wyposażeniem z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, a także najnowszym zestawem napędowym
dziennik.pl
2 Do opisu wyglądu Giulietty wykorzystano już wszystkie synonimy piękna, stylu i elegancji. Egzemplarz prezentowany na zdjęciach wzbudza zachwyt wszędzie, gdzie się pojawi...
dziennik.pl
3 Alfa Romeo należy do nielicznej grupy masowych producentów, dla których nawiązywanie do sportowych tradycji jest bardzo istotne
dziennik.pl
4 Wszystkie przetłoczenia i powierzchnie na karoserii tworzą spójną całość, która w czasie przemieszczania się po ulicach bardziej przypomina senne marzenie, niż praktyczne i funkcjonalne auto kompaktowe
dziennik.pl
5 Dwie pary drzwi, spory bagażnik i przestronne wnętrze –brzmi nudno? Nie w przypadku Giulietty. Niskie i szerokie nadwozie osadzone na 17-calowych alufelgach nawet jak stoi wygląda jakby pędziło 200 km/h
dziennik.pl
6 Z tym silnikiem i skrzynią - nie ma problemu. Wskazówki designerskich zegarów potrafią tak szybko przemieszczać się po wartościach na cyferblatach, że trudno za nimi nadążyć. Pod maską znany i lubiany doładowany silnik 1,4 o mocy 170 KM
dziennik.pl
7 Jego wydajność i kultura pracy zaskoczy wszystkich niedowiarków. Drążek w pozycji „D”, system DNA w trybie „Dynamic” i bez odrywania rąk od kierownicy i gazu od podłogi osiągamy pierwsze 100 km/h w 7,7 sekundy. Zabawa kończy się w momencie, gdy rozpędzimy się do 218 km/h. Na szczęście w naszym kraju jest niewiele miejsc, gdzie legalnie możemy to zrobić, więc dojeżdżamy do kolejnego zakrętu
dziennik.pl
8 Redukcja biegu za pomocą manetki za kierownicą przebiega błyskawicznie, skuteczny układ hamulcowy pomoże wytracić odrobinę prędkości i wchodzimy w łuk z tak szybko, że innym autem zwiedzalibyśmy przydrożny rów
dziennik.pl
9 Zawieszenie spisuje się na medal. Żadnych hałasów, poślizgów czy protestów. Elektroniczna szpera (Q2) wyratuje nas z każdej opresji. Układ kierowniczy wydaje się zaprzeczać prawom fizyki
dziennik.pl
10 Alfa Romeo należy do nielicznej grupy masowych producentów, dla których nawiązywanie do sportowych tradycji jest bardzo istotne
dziennik.pl
11 Skórzana tapicerka jest najwyższej jakości, a kierownica idealnie leży w dłoniach
dziennik.pl
12 W Alfach Romeo nie ma miejsca na kompromisy. Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja, lampy ksenonowe, elektryczne wszystko, co nam przyjdzie do głowy to i tak tylko część z długiej listy wyposażenia
dziennik.pl
13 Ze wszystkich fajnych rzeczy, których w tym aucie jest mnóstwo, warto jeszcze wymienić światowej klasy zestaw audio BOSE, który spokojnie może służyć jako podstawowe źródło muzyki na dyskotece, a także czarna podsufitka, która nie ma praktycznych zastosować, ale wygląda świetnie
dziennik.pl
14 Silnik zaskakuje nie tylko osiągami, ale i ekonomicznością. Jeśli powstrzymamy się i nie wyprzedzamy wszystkiego co jedzie przed nami to średnie zużycie paliwa wynosi około 7-8 litrów. Oszczędna jazda w mieście podnosi ten wynik o około 2 litry benzyny na 100 kilometrów, a spokojnie pokonywana trasa kosztuje około 6 l/100km
dziennik.pl
15 Za przyjemność posiadania Alfy Romeo Giulietty z silnikiem MuliAir i skrzynią TCT musimy zapłacić około 87 tys. zł. Za niecałe 99 tys. dostaniemy Giuliettę z dwulitrowym turbodieslem JTDM, który również jest zestawiony z TCT
dziennik.pl
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję