Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Nowe porsche cayenne. Pierwszy raz w historii zużywa 3,4 l na setkę. ZDJĘCIA

24 lipca 2014, 10:03
Porsche cayenne pojawiło się na świecie ponad dekadę temu - ku rozpaczy zagorzałych fanów marki. Niemiecki SUV z napędem 4x4 okazał się strzałem w dziesiątkę - cały świat polubił ten model. Tylko w ciągu pierwszych 6 miesięcy 2014 roku spośród 87,8 tys. wyprodukowanych nowych Porsche przeszło 37 tys. nosiło emblemat cayenne. Dla porównania, w tym samym czasie z fabryki wyjechało ponad 15,6 tys. sztuk modelu 911. Ludzie z Zuffenhausen kontynuują eksploatację złotej żyły - oto pierwsze zdjęcia cayenne nowej generacji.
Porsche cayenne pojawiło się na świecie ponad dekadę temu - ku rozpaczy zagorzałych fanów marki. Niemiecki SUV z napędem 4x4 okazał się strzałem w dziesiątkę - cały świat polubił ten model. Tylko w ciągu pierwszych 6 miesięcy 2014 roku spośród 87,8 tys. wyprodukowanych nowych Porsche przeszło 37 tys. nosiło emblemat cayenne. Dla porównania, w tym samym czasie z fabryki wyjechało ponad 15,6 tys. sztuk modelu 911. Ludzie z Zuffenhausen kontynuują eksploatację złotej żyły - oto pierwsze zdjęcia cayenne nowej generacji. / Porsche
W pierwszej połowie 2014 roku Porsche sprzedało niemal 88 tys. samochodów. Który model jest najpopularniejszy? 911 jest dopiero na drugim miejscu. Hit to cayenne - ten SUV skusił ponad dwa razy więcej kierowców niż kultowa "dziewięćsetjedenastka". Dlatego niemiecki producent kuje żelazo póki gorące i wprowadza na rynek nową generację cayenne - oto pierwsze zdjęcia.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
silnik nowe porsche cayenne porsche cayenne hybryda
Reklama

Komentarze (4)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • doktorek
    2014-09-22 12:00
    Jestem zachwycony swoim Priusem. Gdybym jednak zmieniał auto na klasę premium to Porsche jest nr 1. Aktualnie technologia hybrydowa ma tyle zalet, że nie sposób wszystkich przytaczać (cicha, płynna, oszczędna jazda i dynamiczne przyspieszenia). Hybryda oczywiście tylko z bateriami od Panasonica! Ten najlepszy producent świata zaopatruje obecnie Toyotę(Lexusa), Porsche, Tesla, VW, Audi i Ford. I tutaj technologia jest najwyższej klasy. Ciekawe co zaprezentuje BMW skazane, po bankructwie chińskiej A123 System na koreańskiego Szajsunga, który wykupił pozostałości A123. Jak wiadomo Panasonic a Szajsung to zupełnie nie ta liga, czy chodzi o TV, aparaty foto, czy baterie do aut. Chociaż dla zwolenników koreańskich podrabiaczy i gnieciuchów jest pociecha że zamiast być skazanymi na Kia Optima (która potrafi zaskoczyć! reklama nie kłamie) może wsiądą do beemki.
    0
    zgłoś
  • geredel44
    2014-08-31 13:02
    ~dominik - dołączam się do przemysleń czy inne firmy pomyślą nad wprowadzeniem hybrydowych suvów. W szczególności interesuje mnie toyota bo maja dużo hybryd a rav4 brakuje
    0
    zgłoś
  • jen
    2014-08-28 19:09
    nie wiem czy suv może być hybrydą, ale w sumie w stosunku do priusa też kiedyś ludzie sceptycznie podchodziłem, a teraz jest moim ulubieńcem
    0
    zgłoś
  • dominik
    2014-08-28 09:33
    ciekawe czy będą inne suvy w hybrydzie np toyota rav4. hubrydy to przyszłość motoryzacji więc powinno wychodzić coraz więcej modeli z takim napędem.
    0
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama