Polacy wyprodukują nową odsłonę bestsellera! Tak wygląda nowy fiat 500. Pierwsze ZDJĘCIA
1 "Zmiany w modelu 500 zostały wprowadzone w celu utrzymania dominującej pozycji modelu w swoim segmencie. W 2013 roku fiat 500 był najczęściej kupowanym samochodem w swojej klasie w Europie. Cel ten, przybliża fakt utrzymania cen cennikowych modelu na poziomie tych z poprzedniej serii" - tłumaczy w rozmowie z portalem dziennik.pl Rafał Grzanecki, szef Biura PR i Komunikacji Fiat Auto Poland. Co nowego i za ile dostaną kierowcy?
Fiat
2 Fiat 500 Seria 3, to nowa odsłona auta produkowanego w Tychach. Jedną z najbardziej zauważalnych zmian w porównaniu do "starej" wersji jest nowy 7-calowy wyświetlacz ciekłokrystaliczny TFT w miejscu tradycyjnych zegarów...
Fiat
3 Po modernizacji fiat 500 w roku modelowym 2014 jest dostępny w całkowicie nowej, topowej wersji 500 cult. Model 500C, czyli kabriolet pojawi się również w odmianie lounge. Ale po kolei...
Fiat
4
Fiat
5 Producent w ramach kuracji odmładzającej zaaplikował w kabinie nowe wzory tapicerek, bogatsze wyposażenie i nowe kolory lakierów. Oto szczegóły - ceny i wyposażenie...
Fiat
6 Najtańsza wersja wyposażenia pop dostępna z silnikiem 1.2/69 KM kosztuje od 45 tys. zł – seryjnie samochód jest wyposażony m.in. w centralny zamek, elektrycznie regulowane lusterka i elektrycznie sterowane przednie szyby, dwustopniowe wspomaganie kierownicy DualDrive, wskaźnik zmiany biegów, światła do jazdy dziennej, radioodtwarzacz CD+MP3, komputer pokładowy z systemem MyCar i oparcie tylnej kanapy składane w proporcjach 50/50. Bezpieczeństwo to zestaw systemów ABS+EBD+BAS, system sygnalizacji nagłego hamowania ESS oraz aż siedem poduszek powietrznych (poduszki przednie kierowcy i pasażera, przednie boczne, kurtynowe i poduszkę kolanową kierowcy). Po modernizacji pojawiły się dwa nowe kolory nadwozia - pastelowy odcień mięty lattementa (foto) i białej perły.
Fiat
7
Fiat
8
Fiat
9 Wreszcie największa premiera w gamie fiata 500 - najbogatsza wersja cult (cena od 61 tys. zł). Samochód jest dostępny z 69-konnym silnikiem 1.2 lub 105-konnym 0.9 TwinAir Turbo. W porównaniu do odmiany lounge auto zostało wzbogacone o część dachu lakierowaną na błyszczący czarny kolor oraz nowe, 16-calowe i 18-ramienne alufelgi. Wnętrze to skórzana tapicerka dopasowana kolorystycznie do deski rozdzielczej ze wstawkami w barwach nadwozia. Na pokładzie kierowca dostaje automatyczną klimatyzację. Seryjnie wersja cult jest także uzbrojona w tylne czujniki parkowania, światła przeciwmgłowe oraz ciekłokrystaliczny wyświetlacz TFT.
Fiat
10 Zupełnie nowa odmiana fiata 500C, czyli kabrio, w wersji lounge kosztuje od 64 tys. zł
Fiat
11 Nową odsłonę fiata 500 można już zamawiać w polskich salonach włoskiej marki.
Fiat
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję