Mercedes ma wielki problem. Zobacz pierwsze zdjęcia - nowy ford S-MAX vignale concept
1 Przypominamy, że pierwszym autem ze specjalnej linii ekskluzywnych modeli producenta z Kolonii był zaprezentowany w 2013 roku mondeo vignale concept. Teraz Ford ujawnił prototyp S-MAX vignale concept. Auta z tej serii mają być wykończone jeszcze lepiej niż "zwykłe" modele - na pokładzie pojawi się też ekskluzywne wyposażenie…
Ford
2 Oprócz prezentacji S-MAXa vignale w Palazzo Reale w Mediolanie, podczas Salone del Mobile, czyli najważniejszych na świecie międzynarodowych targów branży wnętrzarskiej, Ford przedstawił swoją wizję usług Vignale. Stoisko producenta zbudowane na terenie targów odzwierciedla swoim wyglądem tzw. "Vignale Lounge", czyli specjalnie zaprojektowany salon, który powstanie w wybranych przedstawicielstwach firmy Ford w całej Europie. Co ciekawe, oferta usług ekskluzywnej linii produktowej Vignale, która pojawi się w Europie w 2015 roku, obejmie m.in. przydzielonego asystenta serwisowego czy odbiór i zwrot pojazdu do serwisu.
Ford
3 Całe nadwozie pokrywa lakier w kolorze "Milano Grigio" (odcień drogocennej perły). Nowy ford S-MAX vignale concept jest zawieszony na aluminiowych 21-calowych felgach.
Ford
4 Na pokładzie pikowane fotele z miękkiej skóry naturalnej z oznaczeniami serii Vignale oraz wypukłymi aluminiowymi wstawkami o strukturze splotu.
Ford
5 Produkcyjna odmiana forda mondeo vignale wejdzie do sprzedaży w 2015 roku, a niedługo potem na rynku pojawi się S-MAX vignale.
Ford
6 Skórzane, jednokolorowe wykończenie ciągnie się od deski rozdzielczej i tablicy przyrządów, wokół szklanego okna dachowego, aż po tylny przedział bagażowy. Na liście bajerów można znaleźć system komunikacji pokładowej oraz system dokowania urządzeń typu tablet w drugim rzędzie...
Ford
7 Ford przyznaje, że 50 proc. wszystkich sprzedawanych modeli wyższej klasy tej marki to wersje w topowych odmianach wyposażeniowych, przy czym 10 do 15 proc. klientów wymaga jeszcze wyższych specyfikacji i bardziej zaawansowanych usług serwisowych. Dlatego producent zdecydował się stworzyć linię luksusową Vignale...
Ford
8 Badania przeprowadzone przez Forda dowodzą, iż ponad jedna trzecia nabywców aut segmentu premium uważa wysoki poziom obsługi klienta jest jednym z najważniejszych czynników satysfakcji. Z danych zebranych przez firmę wynika również, że na zadowolenie największy wpływ mają kompetencje sprzedawców oraz wydajność ich pracy. Z kolei dwa z trzech najważniejszych czynników wpływających na oczekiwania klienta w stosunku do marki to wygląd salonu sprzedaży i jakość obsługi.
Ford
9 Przednie fotele oraz zewnętrze siedzenia z tyłu wyróżniają się sześciokątnymi wzorami z umieszczonymi po bokach wzorami kwadratowymi, które ozdabiają również środkowy fotel z tyłu oraz przedni podłokietnik. Dodatkowo, w środkowej części foteli zastosowano wykończenie ciemnoczerwonymi nićmi, a ich krawędzie wykończono jasnymi nićmi.
Ford
10 Dlatego Ford postanowił swoim klientom zapewnić specjalnie wyszkolonego asystenta serwisowego, który będzie wyłącznym źródłem kontaktu nabywcy modelu Vignale z firmą.
Ford
11 Takie usługi będą oferowały salony "Vignale Lounge" rozlokowane w wybranych punktach dilerskich Forda. W odosobnionym miejscu salonu "Vignale Lounge" kierowca będzie mógł wybierać spośród ekskluzywnych materiałów i kolorów oraz dodatkowego wyposażenia. Czy to oznacza, że Mercedes lub BMW mają problem?
Ford
Powiązane
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję