Skoda odsłania zupełnie nowy model! Zobacz, jak wygląda VisionC
1 Przedstawiciele Skody prezentując pierwszy szkic visionC zapowiadają, że to model, którym czeski producent otwiera nowy etap w swojej historii. Co mają na myśli? Jeśli wierzyć ich słowom, to czeka nas prawdziwa rewolucja…
Skoda / ĹKODA AUTO
2 Projektanci Skody przedstawiają visionC jako pięciodrzwiowe coupe, które zapowiada rewolucyjną zmianę wyglądu aut producenta z Czech. Zdaniem autorów projektu nowy styl będzie bardziej ekspresyjny, dynamiczny i emocjonalny. Czy to oznacza koniec "szarych" samochodów tej marki?
Skoda / ĹKODA AUTO
3 Brytyjski magazyn Autocar donosi, że prototypowy model visionC został zbudowany na tej samej platformie MQB, na której oparta jest aktualna generacja skody octavii (także volkswagen golf, audi A3 i seat leon). Koncept ma też identyczny rozstaw osi co aktualna octavia. Czyżby Czesi pozazdrościli Volkswagenowi modelu CC (kiedyś passat CC)? Jak twierdzą Brytyjczycy także w czasie salonu samochodowego w Genewie należy spodziewać się fabii nowej generacji! Oto, co wiadomo o kolejnym wcieleniu tego auta ulubionego przed polskich kierowców…
Volkswagen
4 Aktualna generacja skody fabii jest dostępna od 2007 roku. W opinii magazynu Autocar można spodziewać się, że na początku marca obok modelu visionC w Genewie stanie także nowe wcielenie fabii - wersja produkcyjna zadebiutuje najpewniej jesienią 2014 roku…
Skoda / ĹKODA AUTO
5 Nowa fabia zostanie zbudowana na nowej modułowej platformie MQB koncernu VW, skonstruowanej specjalnie dla tej wielkości aut. Trzecia generacja hitu Skody będzie pierwszym autem, które powstanie na tej "bazie" (później pojawi się zupełnie nowe polo). Wiadomo, że auto będzie większe od aktualnego modelu (4 m długości i 1,64 m szerokości).
Inne
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Komentarze(5)
Pokaż:
I teraz POlacy mogą sobie jeździć. Gołą d... po nieheblowanej desce.
Przytaczam wypowiedź "Czecha" ze Skody:
-" Niemiec Jürgen Stackmann, członka zarządu Skody odpowiedzialnego za sprzedaż i marketing,
Stackmann zauważył, że wygląd samochodów firmowanych przez Skodę jest dość mało istotny wśród czynników mających wpływ na decyzję o zakupie samochodu z punktu widzenia klientów czeskiej marki. Stwierdził, że wybór Skody to wręcz deklaracja działania wbrew panującym modom. Uznał, że moda jest dobra na dwa lata, ale potem przemija.
Przedstawiciel Skody przyznaje, że wygląd Skód nie wywołuje emocji."
-Szef SEATa Erich Schmitt
(podobnie z Seatem, ale w przypadku Seata znajdziesz nazwiska członków zarządu a w przypadku Skody, Czesi kryją te dane, przekupując dziennikarzy aby wmawiali innym czeską markę, co jest darmową promocją Czech)
-"Marki koncernu Volkswagen AG:
Audi – niemiecka marka samochodów produkowanych w latach 1910-1941 oraz od 1965 w Ingolstadt (99,14% udziału Volkswagen AG)
SEAT – hiszpańska marka samochodów produkowanych od 1953, obecnie w Martorell (100% udziału Volkswagen AG)
-Škoda – czeska marka samochodów produkowanych od 1901 w Mladá Boleslav (100% udziału Volkswagen AG)"
Przytaczam te dane, ponieważ w Polsce, trwa propaganda sukcesu Czechów, jako twórcy obecnej Skody.
Jest to oczywistą nieprawdą, zarząd skody składa się z Niemców (właścicieli), konstrukcja, marketing i produkcja nie ma z Czechami nic wspólnego. Czesi dają tylko robotników do montażu i teren pod fabrykę.
A więc używanie nazwy czeska Skoda, ma takie same uzasadnienie jakby powiedzieć polskie silniki Skody, polski Mann, polski Wolksvagen Caldy, polski Opel, polski Fiat.
Po prostu Czesi potrafią z niczego zrobić coś.
My odwrotnie, potrafimy udowodnić sobie i całemu światu, że to co my wykonujemy, nie jest nasze, i że żadna w tym nasza zasługa.
Myślę, że należało by ich naśladować z całą mocą, bo jak widać to działa i przynosi chwałę, nawet gdy nie jest nasza zasługą.