Reklama
Reklama
Reklama

Rosyjska legenda żyje, świętuje i eksportuje! Oto nowy ural MIR. ZDJĘCIA

Marka Ural nie tylko produkuje i eksportuje, ale także świętuje. W Polsce można wybierać spośród 12 modeli tych motocykli. Przed chwilą z fabryki w miejscowości Irbit wyjechał nowy jubileuszowy model - ural mir. A historia zaczęła się od paktu Ribbentrop-Mołotow...

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
nowy motocykl nowy motocykl ural USA nowy ural mir Rosja
Reklama

Komentarze (17)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • semen
    2015-12-21 21:10
    Swoją emke wspoinam bardzo dobrze fajna to była maszyna
    0
    zgłoś
  • mir
    2014-11-30 13:34
    Dobra maszyna i już
    0
    zgłoś
  • Konrad Wallenrod
    2014-11-25 19:12
    To tani i bardzo funkcjonalny motocykl.Widzialem je juz na drogach w Australii.Dobrze sprawuje sie na drogach lokalnych w trudnym terenie.Kupuja go takze kolekcjonerzy, nie wiem moze sam go kupie , dla mnie idealny do jazdy po drogach na prowincji.Dla mlodych motocyklistow nie jest atrakcyjny, ale dla dziadkow tak.
    0
    zgłoś
  • Mir
    2014-11-25 10:18
    WSK ake z ciebie prostackie nasienie ,Polak z rosyjska agenturą.Skąd ty wyczasnoł tyle ofiar ,chyba razem z tymi co wymordowali Polakow rosjanie.
    0
    zgłoś
  • mb5851
    2014-11-24 21:25
    Jeździłem w wojsku przez 1,5 roku M72. Wspaniała i wytrzymała "maszynka". Chwalić ją zawsze będę , bo znałem jej możliwości. "Reprezentacyjną" jeździłem na co dzień. Drugą "bojową" , koloru khaki miałem na magazynie. Niezawodne w każdej sytuacji. Po wojsku widziałem Urale u Miljcjantów. Zawsze z zazdrością spoglądałem na wspaniałe silniczki i wykonanie podzespołów. Cacka. Abyło to bardzo dawno temu... Bo w roku 71. Szkoda , już się nie "wrati" . Pozdrawiam.
    0
    zgłoś
  • POtega umyslowa P Oszustow.
    2014-11-24 18:41
    Artykul sPOnsorowany przez Kopacz i Niesiola dla matolkow co glosowali na PO zeby zaPOmnieli ze na emeryture przejda w wieku 67 lat.
    0
    zgłoś
  • hahahaha faszysty
    2014-11-24 18:13
    propaganda typowa banderowska niech zyje uoppa i wielkio demokrata poroswinia
    0
    zgłoś
  • ribbenuś
    2014-11-24 18:11
    motocykl to nie ribentrop mołotow tylko zboczeniec upa banderowski moze tak napisać ziejacy nienawiscxia do dzisiejszej rosji a co to ma wspólnego z ribentropek i młotowenm stukniuj sie włeb durny pismaku akopacz poroszenko to to nie pakt
    0
    zgłoś
  • jahortus
    2014-11-24 17:41
    Na 2 i 4 kokach jezdze juz od 1948 r.Po Harleyach, NSU i DKW w latach 56 do 61 mialem M-72 czyli nieco zmodyfikowane BMW 71. na owe czasy byl to motocykl solidnie wykonany, trwaly bezawaryjny i stosunkowo oszcedny.Inna rzecz ze byl starannie uzyttkowany.Wspominam go z sentymentem. W latach wojny Harley skopiowal ten model ale po 1000 szt. zaprzestal produkcji.
    0
    zgłoś
  • WSK
    2014-11-24 17:11
    Re Jan Kołodyński.Nie podszywaj sie pod Polaka używając polskieego nazwiska .Zapewne jesteś upowskim wypierdkiem wiec plujesz na Rosjan.Ten artykuł napisany jest na temat motocykla a nie Rosji. Ja nienawidze ukraińcow upowców ty ich kochasz bo jako ukrainiec masz gdzieś 360 tys bestialsko zamordowanych przez ukrainców Polaków. Co do motocykla to powiem jedno nie jest to nowoczesna konstrukcja ale jak na warunki rosyjskich bezdroży i pozbawienia serwisów w tajdze sprzęt jest łatwy w napraawie.. fajny jest Ural solówka stylizowany na lata 30 40 tylko cena przeraża.
    0
    zgłoś
  • pawel
    2014-11-24 16:20
    do ela
    juz byliśmy poza EU!i co?i qowno
    0
    zgłoś
  • ela
    2014-11-24 16:13
    To przykład skuteczności umysłowej rosyjskiego modelu edukacyjnego - umiejętność kopiowania! Chiny poszły dalej - kopiują dając ogromną skalę produkcji. Polska, gdyby była poza UE też by szła tą drogą..!
    0
    zgłoś
  • ja
    2014-11-24 16:03
    Aż szkoda, ze taki złom bił i bije na głowę nasze rodzime konstrukcje.
    0
    zgłoś
  • Stefan Pac
    2014-11-24 15:22
    Ulubiony motocykl marszałka sejmu polskiego.
    0
    zgłoś
  • jot
    2014-11-24 14:56
    Najbardziej mnie interesuje, dlaczego autor tego wypracowania nazywa fabrykę motocykli marki Ural 'kozacką'. Co Irbit ma wspólnego z Kozakami? Chyba, że w okolicy rosną grzyby kozaki.
    0
    zgłoś
  • wstrząśnięty
    2014-11-24 14:24
    miałem kiedyś podobną padlinę. To nie była jazda ale walka z tym gruzem!
    A paliwo tak chlał jakby miał gwoździem rozkalibrowaną dyszę w gaźniku.
    Nigdy więcej!
    0
    zgłoś
  • Jan Kołodyński
    2014-11-24 13:35
    Wstrętny kaca pski złom!
    0
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama