Pod marką Inter Motors należącą do Grupy Inter Cars S.A. działa obecnie 25 sklepów motocyklowych i nie byłoby w tym nic niezwykłego, gdyby nie pomysł Inter Motors na stworzenie wystandaryzowanej sieci.
Pilotażowy salon funkcjonuje już między innymi w Warszawie przy ulicy Łopuszańskiej 36, pozostałe sklepy zostaną dostosowane do standardu przed sezonem motocyklowym 2015.
Główne założenie projektu to jednolity wygląd salonów, zbliżony rozkład sekcji produktowych ułatwiający odnalezienie poszukiwanej rzeczy, profesjonalna obsługa i oczywiście duży wybór.
Nowością jest także Motocyklowe Centrum Testowe. W centrum można zapoznać się z produktami jakie oferuje Inter Motors i przetestować je podczas jazdy, w warunkach w jakich najczęściej korzystacie z ubrań, kasków i akcesoriów motocyklowych.
Inter Motors pomyślało także o aplikacji mobilnej, która w pozwala na przeglądanie asortymentu i kontakt z najbliższym punktem. Może nas także do niego zaprowadzić po bezpośrednim wczytaniu adresu sklepu do nawigacji.