Legendarne dzieło Renault wraca do nas! Pierwsze zdjęcia
1 Zawodnicy startujący za kierownicą legendarnego już renault alpine 110 berlinetta wiele razy stawali na podium w rajdowych mistrzostwach świata. Dziś inżynierowie Renault zbudowali alpine A110-50 na bazie ramy wyścigowego modelu renault megane trophy. Samochód mierzy 4,33 m długości, 1,96 m szerokości i 1,23 m wysokości. Karoseria powstała z karbonu dlatego pojazd gotowy do jazdy waży tylko 880 kg. Pod maską benzynowe V6 o pojemności 3,5 l. Silnik umieszczony centralnie produkuje 400 KM (moment obrotowy 422 Nm). Napęd trafia na tylne koła.
Renault
2 Zawodnicy startujący za kierownicą legendarnego już renault alpine 110 berlinetta wiele razy stawali na podium w rajdowych mistrzostwach świata. Dziś inżynierowie Renault zbudowali alpine A110-50 na bazie ramy wyścigowego modelu renault megane trophy. Samochód mierzy 4,33 m długości, 1,96 m szerokości i 1,23 m wysokości. Karoseria powstała z karbonu dlatego pojazd gotowy do jazdy waży tylko 880 kg. Pod maską benzynowe V6 o pojemności 3,5 l. Silnik umieszczony centralnie produkuje 400 KM (moment obrotowy 422 Nm). Napęd trafia na tylne koła.
Renault
3 Zawodnicy startujący za kierownicą legendarnego już renault alpine 110 berlinetta wiele razy stawali na podium w rajdowych mistrzostwach świata. Dziś inżynierowie Renault zbudowali alpine A110-50 na bazie ramy wyścigowego modelu renault megane trophy. Samochód mierzy 4,33 m długości, 1,96 m szerokości i 1,23 m wysokości. Karoseria powstała z karbonu dlatego pojazd gotowy do jazdy waży tylko 880 kg. Pod maską benzynowe V6 o pojemności 3,5 l. Silnik umieszczony centralnie produkuje 400 KM (moment obrotowy 422 Nm). Napęd trafia na tylne koła.
Renault
4 Zawodnicy startujący za kierownicą legendarnego już renault alpine 110 berlinetta wiele razy stawali na podium w rajdowych mistrzostwach świata. Dziś inżynierowie Renault zbudowali alpine A110-50 na bazie ramy wyścigowego modelu renault megane trophy. Samochód mierzy 4,33 m długości, 1,96 m szerokości i 1,23 m wysokości. Karoseria powstała z karbonu dlatego pojazd gotowy do jazdy waży tylko 880 kg. Pod maską benzynowe V6 o pojemności 3,5 l. Silnik umieszczony centralnie produkuje 400 KM (moment obrotowy 422 Nm). Napęd trafia na tylne koła.
Renault
5 Zawodnicy startujący za kierownicą legendarnego już renault alpine 110 berlinetta wiele razy stawali na podium w rajdowych mistrzostwach świata. Dziś inżynierowie Renault zbudowali alpine A110-50 na bazie ramy wyścigowego modelu renault megane trophy. Samochód mierzy 4,33 m długości, 1,96 m szerokości i 1,23 m wysokości. Karoseria powstała z karbonu dlatego pojazd gotowy do jazdy waży tylko 880 kg. Pod maską benzynowe V6 o pojemności 3,5 l. Silnik umieszczony centralnie produkuje 400 KM (moment obrotowy 422 Nm). Napęd trafia na tylne koła.
Renault
6 Zawodnicy startujący za kierownicą legendarnego już renault alpine 110 berlinetta wiele razy stawali na podium w rajdowych mistrzostwach świata. Dziś inżynierowie Renault zbudowali alpine A110-50 na bazie ramy wyścigowego modelu renault megane trophy. Samochód mierzy 4,33 m długości, 1,96 m szerokości i 1,23 m wysokości. Karoseria powstała z karbonu dlatego pojazd gotowy do jazdy waży tylko 880 kg. Pod maską benzynowe V6 o pojemności 3,5 l. Silnik umieszczony centralnie produkuje 400 KM (moment obrotowy 422 Nm). Napęd trafia na tylne koła.
Renault
7 Zawodnicy startujący za kierownicą legendarnego już renault alpine 110 berlinetta wiele razy stawali na podium w rajdowych mistrzostwach świata. Dziś inżynierowie Renault zbudowali alpine A110-50 na bazie ramy wyścigowego modelu renault megane trophy. Samochód mierzy 4,33 m długości, 1,96 m szerokości i 1,23 m wysokości. Karoseria powstała z karbonu dlatego pojazd gotowy do jazdy waży tylko 880 kg. Pod maską benzynowe V6 o pojemności 3,5 l. Silnik umieszczony centralnie produkuje 400 KM (moment obrotowy 422 Nm). Napęd trafia na tylne koła.
Renault
8 Zawodnicy startujący za kierownicą legendarnego już renault alpine 110 berlinetta wiele razy stawali na podium w rajdowych mistrzostwach świata. Dziś inżynierowie Renault zbudowali alpine A110-50 na bazie ramy wyścigowego modelu renault megane trophy. Samochód mierzy 4,33 m długości, 1,96 m szerokości i 1,23 m wysokości. Karoseria powstała z karbonu dlatego pojazd gotowy do jazdy waży tylko 880 kg. Pod maską benzynowe V6 o pojemności 3,5 l. Silnik umieszczony centralnie produkuje 400 KM (moment obrotowy 422 Nm). Napęd trafia na tylne koła.
Renault
9 Zawodnicy startujący za kierownicą legendarnego już renault alpine 110 berlinetta wiele razy stawali na podium w rajdowych mistrzostwach świata. Dziś inżynierowie Renault zbudowali alpine A110-50 na bazie ramy wyścigowego modelu renault megane trophy. Samochód mierzy 4,33 m długości, 1,96 m szerokości i 1,23 m wysokości. Karoseria powstała z karbonu dlatego pojazd gotowy do jazdy waży tylko 880 kg. Pod maską benzynowe V6 o pojemności 3,5 l. Silnik umieszczony centralnie produkuje 400 KM (moment obrotowy 422 Nm). Napęd trafia na tylne koła.
Renault
10 Zawodnicy startujący za kierownicą legendarnego już renault alpine 110 berlinetta wiele razy stawali na podium w rajdowych mistrzostwach świata. Dziś inżynierowie Renault zbudowali alpine A110-50 na bazie ramy wyścigowego modelu renault megane trophy. Samochód mierzy 4,33 m długości, 1,96 m szerokości i 1,23 m wysokości. Karoseria powstała z karbonu dlatego pojazd gotowy do jazdy waży tylko 880 kg. Pod maską benzynowe V6 o pojemności 3,5 l. Silnik umieszczony centralnie produkuje 400 KM (moment obrotowy 422 Nm). Napęd trafia na tylne koła.
Renault
11 Zawodnicy startujący za kierownicą legendarnego już renault alpine 110 berlinetta wiele razy stawali na podium w rajdowych mistrzostwach świata. Dziś inżynierowie Renault zbudowali alpine A110-50 na bazie ramy wyścigowego modelu renault megane trophy. Samochód mierzy 4,33 m długości, 1,96 m szerokości i 1,23 m wysokości. Karoseria powstała z karbonu dlatego pojazd gotowy do jazdy waży tylko 880 kg. Pod maską benzynowe V6 o pojemności 3,5 l. Silnik umieszczony centralnie produkuje 400 KM (moment obrotowy 422 Nm). Napęd trafia na tylne koła.
Renault
12 Zawodnicy startujący za kierownicą legendarnego już renault alpine 110 berlinetta wiele razy stawali na podium w rajdowych mistrzostwach świata. Dziś inżynierowie Renault zbudowali alpine A110-50 na bazie ramy wyścigowego modelu renault megane trophy. Samochód mierzy 4,33 m długości, 1,96 m szerokości i 1,23 m wysokości. Karoseria powstała z karbonu dlatego pojazd gotowy do jazdy waży tylko 880 kg. Pod maską benzynowe V6 o pojemności 3,5 l. Silnik umieszczony centralnie produkuje 400 KM (moment obrotowy 422 Nm). Napęd trafia na tylne koła.
Renault
13 Zawodnicy startujący za kierownicą legendarnego już renault alpine 110 berlinetta wiele razy stawali na podium w rajdowych mistrzostwach świata. Dziś inżynierowie Renault zbudowali alpine A110-50 na bazie ramy wyścigowego modelu renault megane trophy. Samochód mierzy 4,33 m długości, 1,96 m szerokości i 1,23 m wysokości. Karoseria powstała z karbonu dlatego pojazd gotowy do jazdy waży tylko 880 kg. Pod maską benzynowe V6 o pojemności 3,5 l. Silnik umieszczony centralnie produkuje 400 KM (moment obrotowy 422 Nm). Napęd trafia na tylne koła.
Renault
14 Zawodnicy startujący za kierownicą legendarnego już renault alpine 110 berlinetta wiele razy stawali na podium w rajdowych mistrzostwach świata. Dziś inżynierowie Renault zbudowali alpine A110-50 na bazie ramy wyścigowego modelu renault megane trophy. Samochód mierzy 4,33 m długości, 1,96 m szerokości i 1,23 m wysokości. Karoseria powstała z karbonu dlatego pojazd gotowy do jazdy waży tylko 880 kg. Pod maską benzynowe V6 o pojemności 3,5 l. Silnik umieszczony centralnie produkuje 400 KM (moment obrotowy 422 Nm). Napęd trafia na tylne koła.
Renault
Powiązane
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję