Warszawa
Reklama

Co zamiast bramek na autostradach? Nie ma rozwiązania bez wad. LISTA

17 września 2014, 12:18
Zalety:- płynny przejazd po sieci autostrad- możliwość wykorzystania obecnie funkcjonującej infrastruktury dla pojazdów ciężkich- niższe koszty rozbudowy (brak konieczności budowania kolejnych placów poboru opłat)- możliwość współpracy systemu z innymi systemami, także europejskimi- brak konieczności wypłaty rekompensat dla koncesjonariuszy- możliwe inne obszary wykorzystania: zarządzanie ruchem, opłata za parking czy wjazd do miastWady:- konieczność szerokiej rozbudowy sieci dystrybucji (nawet dla 5-6 mln nowych użytkowników)- konieczność wyposażenia samochodów w urządzenia pokładowe
Zalety:- płynny przejazd po sieci autostrad- możliwość wykorzystania obecnie funkcjonującej infrastruktury dla pojazdów ciężkich- niższe koszty rozbudowy (brak konieczności budowania kolejnych placów poboru opłat)- możliwość współpracy systemu z innymi systemami, także europejskimi- brak konieczności wypłaty rekompensat dla koncesjonariuszy- możliwe inne obszary wykorzystania: zarządzanie ruchem, opłata za parking czy wjazd do miastWady:- konieczność szerokiej rozbudowy sieci dystrybucji (nawet dla 5-6 mln nowych użytkowników)- konieczność wyposażenia samochodów w urządzenia pokładowe / Shutterstock
Los bramek na autostradach jest już przesądzony. Wciąż jednak już nie wiadomo, co je zastąpi. Sprawdź, jakie scenariusze rozważa rząd oraz jakie są ich mocne i słabe strony.

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Reklama
Zobacz
Reklama