Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Co zamiast bramek na autostradach? Nie ma rozwiązania bez wad. LISTA

17 września 2014, 12:18
Zalety:- płynny przejazd po sieci autostrad- możliwość wykorzystania obecnie funkcjonującej infrastruktury dla pojazdów ciężkich- niższe koszty rozbudowy (brak konieczności budowania kolejnych placów poboru opłat)- możliwość współpracy systemu z innymi systemami, także europejskimi- brak konieczności wypłaty rekompensat dla koncesjonariuszy- możliwe inne obszary wykorzystania: zarządzanie ruchem, opłata za parking czy wjazd do miastWady:- konieczność szerokiej rozbudowy sieci dystrybucji (nawet dla 5-6 mln nowych użytkowników)- konieczność wyposażenia samochodów w urządzenia pokładowe
Zalety:- płynny przejazd po sieci autostrad- możliwość wykorzystania obecnie funkcjonującej infrastruktury dla pojazdów ciężkich- niższe koszty rozbudowy (brak konieczności budowania kolejnych placów poboru opłat)- możliwość współpracy systemu z innymi systemami, także europejskimi- brak konieczności wypłaty rekompensat dla koncesjonariuszy- możliwe inne obszary wykorzystania: zarządzanie ruchem, opłata za parking czy wjazd do miastWady:- konieczność szerokiej rozbudowy sieci dystrybucji (nawet dla 5-6 mln nowych użytkowników)- konieczność wyposażenia samochodów w urządzenia pokładowe / Shutterstock
Los bramek na autostradach jest już przesądzony. Wciąż jednak już nie wiadomo, co je zastąpi. Sprawdź, jakie scenariusze rozważa rząd oraz jakie są ich mocne i słabe strony.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
opłaty za autostrady bramki na autostradzie winiety drogi autostrada video-toll

Powiązane

Reklama

Komentarze(0)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    Reklama

    Zobacz więcej

    Reklama